Přejít k obsahu
2N

Telefonní systémy

V dnešní době komunikačních technologií je používání telefonu již považováno za samozřejmost. Každý zaměstnanec ve firmě má svůj vlastní stolní či mobilní telefon. Zákazník nechce čekat ve frontě a chce být obsloužen rychle a kvalitně. Proto je zavedení komplexního řešení firemní komunikace přímo nutností.

  • Využití stávající infrastruktury
  • Pokročilé SW aplikace, funkce a služby
  • In-house nebo virtuální řešení
Chci vědět více
Telefonní systémy
Chci vědět více
Ukázat popis

Řešení telefonních systémů pro firemní komunikaci od 2N je mimořádně efektivní. Snadno ho integrujete do stávající struktury informačních systémů (CRM či ERP) a umožní vám i synchronizaci s MS Outlook kalendářem. Navíc získáte všechny telefonní a faxové služby klasických PBX systémů a k tomu množství pokročilých SW aplikací, funkcí a služeb.

Příkladem může být automatická spojovatelka (IVR), VoiceMail do e-mailu, konferenční hovory či služba CallBack pro snížení roamingových poplatků. Dále využijete např. službu 2N® Mobility Extension, díky které při příchozím hovoru na váš stolní telefon zvoní současně i váš mobilní telefon.

Užitečný je i software pro přehlednou filtraci nahraných hovorů 2N® NetStar Records Manager či nástroj 2N® NetStar Assistant pro správu vašeho účtu (např. nastavení a vytištění popisků k tlačítkům vašeho telefonu, aktivace nahrávání, apod.). Zároveň pomocí aplikace 2N® Contact Centre Solution, která slouží k monitorování a dohledu nad kontaktním centrem, zlepšíte poskytované služby.

2N telefonní systémy mohou být rovněž instalovány také jako centrexové či virtuální řešení. Výhodou pro zákazníka je, že nemusí investovat do hardwaru, čímž omezí vstupní náklady. Díky tomu si s minimální počáteční investicí vyzkouší, o které služby bude mít zájem, a v případě potřeby dané řešení kdykoli jednoduše rozšíří.

Žádný projekt pro nás není příliš velký

Odborníci 2N poskytují komplexní předprodejní služby. Pomohou vám nejen vybrat správné produkty z rozsáhlého 2N portfolia, ale i navrhnou vhodné řešení k úplné spokojenosti vašich zákazníků.

  • Doporučení produktů a řešení
  • Design a plánování
  • Posouzení návrhu a ověření funkčnosti
  • Zakázkové úpravy produktů a software
Podívejte se jak

Případová studie

Příklad typického zapojení v kancelářské budově.