Technická podpora
Řešíte technický problém s 2N produktem a nevíte si rady? Vyberte si z 5 různých oblastí, jak problém vyřešit.
Rady, tipy a návody
Využijte širokou databázi znalostí a inspirujte se, jak jiní zákazníci vyřešili technické problémy. Před přímým kontaktováním technické podpory si prosím pročtěte naše rady, tipy a návody.
Máte technický problém? Zavolejte nám!
Chceme vám to v této době maximálně usnadnit, a proto jsme otevřeli telefonní linku na technickou podporu všem. Kontaktujte nás na +420 228 880 382. Je k dispozici v pracovních dnech od 9:00 do 17:00.
Chat s technickou podporou
Nejnovější způsob komunikace s týmem technické podpory 2N. Je k dispozici v pracovních dnech od 10:00 do 16:00.
Spustit chat Produkt zakoupen od distributora 2N
Pokud jste produkty 2N zakoupili od některého z našich distributorů, máte nárok na technickou podporu přímo od něj. Kontaktujte svého distributora 2N. V případě potřeby můžete kontaktovat přímo 2N customer service na tel. čísle +420 228 880 382.
Kontaktovat distributora Podpora pro distributora
2N poskytuje technickou podporu pro všechny produkty, které byly zakoupeny přímo od naší společnosti. Spojte se s námi!
Telefonická podpora
Zavolejte na (+420) 225 271 333 a zadejte váš PIN.
Nevím, kde byl produkt zakoupen
Nejste si jist, kde jste váš 2N produkt koupil? Kontaktujte 2N partnera ve své zemi, kterého máte nejblíže a požádejte jej o pomoc. Technická podpora může být v tomto případě lokálně zpoplatněna.
Kontaktovat partnera Zásah technika na místě
Máte naléhavý technický problém? Kontaktujte autorizované servisní partnery a objednejte si výjezd technika.
Objednat výjezd technika