Přejít k obsahu
2N

Technická podpora

Řešíte technický problém s 2N produktem a nevíte si rady? Vyberte si z 5 různých oblastí, jak problém vyřešit.

Chat s technickou podporou

Nejnovější způsob komunikace s týmem technické podpory 2N. Je k dispozici v pracovních dnech od 10:00 do 16:00 (GMT+1).
Spustit chat

Nenalezli jste řešení Vašeho problému?

Kontaktujte technickou podporu prodejce, který vám produkt prodal.

Produkt zakoupen od partnera

Pokud jste 2N produkty zakoupili od některého z našich partnerů, máte nárok na technickou podporu přímo od něj.
Kontaktujte svého partnera! 2N vám v tomto případě není oprávněna technickou podporu poskytnout.
Kontaktovat partnera

Produkt zakoupen od 2N

2N poskytuje technickou podporu pro všechny produkty, které byly zakoupeny přímo od naší společnosti. Spojte se s námi!

Telefonická podpora

Zavolejte na (+420) 225 271 333 a zadejte váš PIN.

Placená telefonní linka

Volejte (+420) 900 300 300! Cena 30,- Kč/min. vč. DPH. Max. délka hovoru 40 min.

Nevím, kde byl produkt zakoupen

Nejste si jist, kde jste váš 2N produkt koupil? Kontaktujte 2N partnera ve své zemi, kterého máte nejblíže a požádejte jej o pomoc. Technická podpora může být v tomto případě lokálně zpoplatněna.
Kontaktovat partnera

Zásah technika na místě

Máte naléhavý technický problém? Kontaktujte autorizované servisní partnery a objednejte si výjezd technika.
Objednat výjezd technika