Technická podpora
Řešíte technický problém s 2N produktem a nevíte si rady? Vyberte si z 5 různých oblastí, jak problém vyřešit.
Rady, tipy a návody
Využijte širokou databázi znalostí a inspirujte se, jak jiní zákazníci vyřešili technické problémy. Před přímým kontaktováním technické podpory si prosím pročtěte naše rady, tipy a návody.
Chat s technickou podporou
Nejnovější způsob komunikace s týmem technické podpory 2N. Je k dispozici v pracovních dnech od 10:00 do 16:00 (GMT+1).
Spustit chat Nenalezli jste řešení Vašeho problému?
Kontaktujte technickou podporu prodejce, který vám produkt prodal.
Produkt zakoupen od partnera
Pokud jste 2N produkty zakoupili od některého z našich partnerů, máte nárok na technickou podporu přímo od něj.
Kontaktujte svého partnera! 2N vám v tomto případě není oprávněna technickou podporu poskytnout.
Kontaktovat partnera Kontaktujte svého partnera! 2N vám v tomto případě není oprávněna technickou podporu poskytnout.
Produkt zakoupen od 2N
2N poskytuje technickou podporu pro všechny produkty, které byly zakoupeny přímo od naší společnosti. Spojte se s námi!
Telefonická podpora
Zavolejte na (+420) 225 271 333 a zadejte váš PIN.
Placená telefonní linka
Volejte (+420) 900 300 300! Cena 30,- Kč/min. vč. DPH. Max. délka hovoru 40 min.
Nevím, kde byl produkt zakoupen
Nejste si jist, kde jste váš 2N produkt koupil? Kontaktujte 2N partnera ve své zemi, kterého máte nejblíže a požádejte jej o pomoc. Technická podpora může být v tomto případě lokálně zpoplatněna.
Kontaktovat partnera Zásah technika na místě
Máte naléhavý technický problém? Kontaktujte autorizované servisní partnery a objednejte si výjezd technika.
Objednat výjezd technika