Servis a opravy
Reklamace nebo oprava 2N produktu nebyla nikdy snazší. Postupujte, prosím, dle kroků níže.
Produkt zakoupen od partnera
Pokud jste 2N produkt zakoupili od některého z našich partnerů, uplatněte svůj nárok na záruční či pozáruční servis přímo u něj.
Kontaktujte svého prodejceZáruční a pozáruční oprava
2N poskytuje záruční i pozáruční servis všech produktů, které byly od naší společnosti zakoupeny 2N distributory. Aby bylo možno provést opravu rychle a kvalitně, je nutné vždy znát údaje nezbytné pro její provedení. Bez nich nebude možné váš požadavek na servis přijmout.
Připravte si proto předem:
- Typ a název zboží
- Sériové číslo produktu
- Co nejpřesnější popis problému
V případě pozáruční opravy kontaktujte prosím 2N distributory, kteří jsou oprávněni poskytnout servis našich produktů.