Servis a opravy

Reklamace nebo oprava 2N produktu nebyla nikdy snazší. Postupujte, prosím, dle kroků níže.

Produkt zakoupen od partnera

Pokud jste 2N produkt zakoupili od některého z našich partnerů, uplatněte svůj nárok na záruční či pozáruční servis přímo u něj.
Kontaktujte svého prodejce

Záruční a pozáruční oprava

2N poskytuje záruční i pozáruční servis všech produktů, které byly od naší společnosti zakoupeny 2N distributory. Aby bylo možno provést opravu rychle a kvalitně, je nutné vždy znát údaje nezbytné pro její provedení. Bez nich nebude možné váš požadavek na servis přijmout.

Připravte si proto předem:

  • Typ a název zboží
  • Sériové číslo produktu
  • Číslo prodejního dokladu
  • Co nejpřesnější popis problému
V případě pozáruční opravy kontaktujte prosím 2N distributory, kteří jsou oprávněni poskytnout servis našich produktů.

Požádejte o záruční nebo pozáruční servis

O záruční nebo pozáruční servis můžete požádat prostřednictvím portálu technické podpory, kde lze využít možnost dálkové kontroly zboží technickou podporou 2N. Pokud této možnosti nevyužijete, budou Vám v případě neshledané závady účtovány vzniklé náklady. Stáhněte si, prosím, servisní list. Následně vytvořte nový ticket na portálu support.2n.cz a připojte k němu řádně vyplněný servisní list.
Stáhnout servisní list