22.01.2024 Novinky

Méně práce pro správce přístupových systémů

Snižte pracovní zátěž správců nemovitostí a svěřte každodenní správu přístupového systému do rukou uživatelů. Pomůže vám k tomu nová role v My2N Management Platformě, které říkáme správce apartmánu.

interkomové systémy do bytůMy2N Management Platforma je navržená tak, aby zefektivnila správu a konfiguraci přístupových systémů a naše nejnovější aktualizace tomu napomohla zase o trochu víc. Představujeme novou uživatelskou roli: správce apartmánu.

O co se jedná a co může správce apartmánu dělat?

Správce celé instalace v My2N Management Platformě (obvykle správce nemovitosti) může nyní přiřadit rezidentovi v bytovém domě roli správce apartmánu a poskytnout mu základní kontrolu nad přístupovými oprávněními. Takto pověřený rezident může:

  • Přidávat, odebírat a přejmenovávat uživatele v rámci bytu,.
  • Přidělovat a odebírat uživatelům PIN kódy.
  • Přidělovat PIN kódy návštěvníkům, což fakticky funguje stejně jako vytvoření uživatele bez přístupových údajů.
  • Aktivovat cloudové volání z interkomu na mobilní telefony uživatelů. Jen počítejte s tím, že správce instalace nejdřív musí apartmánu cloudové volání povolit, protože cloudové volání vyžaduje placenou licenci a správce objektu za ni nenese odpovědnost. 
    Licence ke cloudovému volání pro apartmán zahrnuje až 4 zařízení (mobily). To znamená, že správce bytu může v budoucnu aktivovat zařízení, jakmile to bude zapotřebí (například pokud dítě v bytě dospěje do věku, kdy bude moci otevírat dveře ze svého telefonu).
  • Spravovat oprávnění RFID karet v rámci systému. Správce bytu obvykle nebude mít k dispozici čtečku, takže nemůže uživatelům přidělovat nové RFID karty, ale může zobrazovat čísla RFID karet a mazat je v případě ztráty nebo odcizení.

Proč je to užitečné?

Hodí se ze dvou důvodů:

  1. Správcům instalací to šetří čas, protože mohou na uživatele delegovat každodenní práci.
  2. Rezidentům to poskytuje větší autonomii a nemusí čekat na reakci správce instalace. Ti totiž zpravidla spravují více než jeden objekt a pochopitelně jim může nějakou dobu trvat, než budou schopni zareagovat na každodenní požadavky.

Jak to vlastně funguje?

Přístupová oprávnění pro budovu nastavuje vždy správce instalace. 

To znamená, že je to pouze správce instalace, kdo rozhoduje o tom, zda mohou mít rezidenti z bytu č. 23 přístup například do posilovny v budově. Správce apartmánu pouze přebírá přístupová oprávnění bytu a dělá jen výše zmíněné jednoduché úkoly.

Správci apartmánů mohou provádět potřebné úkony po přihlášení na svým My2N účtem na stránkách my2n.com (na počítači nebo mobilním telefonu). Později v tomto roce k tomu budou moci používat také aplikaci My2N. 

Mějte stále nejnovější informace. Přihlaste se k odběru našeho newsletteru.

Více o My2N Management Platformě

My2N Management Platforma byla navržena speciálně pro správce rezidenčních objektů, kteří dohlížejí na různé aspekty obytných budov a jejich přístupových systémů

Správci obytných budov mají na starosti různé záležitosti, od zabezpečení a dohledu až po vybavení, vytápění a nakládání s odpady. Často spravují více než jednu budovu v různých sítích, takže potřebují službu, která jim umožní ovládat přístupový systém i když jsou na cestách.

Proto je My2N Management Platforma tak skvělá. Je to služba založená na cloudu, což znamená, že nabízí možnost vzdálené správy. To správcům nemovitostí umožňuje provádět úkony, jako je například správa přístupových oprávnění. Vyřeší až 4 z 5 požadavků zákazníků z libovolného místa a v jakémkoli čase, což šetří náklady na cestování a zvyšuje celkovou efektivitu.

Co můžete v My2N Management Platformě dělat?

Správa přístupu na úrovni bytů. Dejte sbohem pracnému nastavování přístupových oprávnění pro jednotlivé rezidenty. Zjednodušte si proces nastavením přístupových oprávnění pro celé apartmány. Uživatelé v rámci apartmánu pak oprávnění automaticky přebírají.

Přidělování RFID karet a PIN kódů. Přiřazujte RFID karty a PIN kódy přímo prostřednictvím My2N Management Platformy. Chystáme i podporu WaveKey, naší Bluetooth technologie k přístupu mobilem, která poskytuje vyšší úroveň komfortu.

Vytváření přístupových skupin. Vytvářejte si vlastní skupiny přístupových oprávnění neboli skupiny dveří a přiřaďte je uživatelům nebo bytům. Vytvořte například jednu skupinu pro vstupy do budovy, druhou skupinu pro přístup do garáže (pouze pro ty, kteří vyžadují přístup vozidlem) a třetí skupinu pro exkluzivní přístup do posilovny v budově (pro nájemníky, kteří si za to zaplatili).

Přístupové logy. Monitorujte přístupové systémy jednoduše prostřednictvím přístupových logů. Můžete monitorovat vstupy a odchody v konkrétním čase a zajistit tak rychlé řešení incidentů díky identifikaci osob v daném objektu.

Delegujte správu přístupového systémů na rezidenty

Ušetřete čas a zvyšte efektivitu díky nové roli správce apartmánů v My2N Management Platformě.

Zjistěte více ještě dnes