27.11.2023 Software

Zefektivněte přidávání uživatelů do svého přístupového systému

Do My2N Management Platformy nově přidáte uživatele i když neznáte jeho jméno a e-mail.
Správa přístupového systému je tak výrazně pohodlnější.

přístupové systémyCílem My2N Management Platformy je zjednodušovat správu a konfiguraci přístupového systému. Naše nejnovější aktualizace platformy vám přesně tohle přináší. Hlavně pokud často přidáváte uživatele, ale nemáte k dispozici jejich osobní údaje.

Představujeme nový typ uživatelské role tzv. Uživatel bez přihlašovacích údajů

Když jste původně chtěli přiřadit uživateli PIN kód nebo RFID kartu museli jste zadat e-mailovou adresu. To vás ale v některých instalacích limitovalo.

Kdy se může nová uživatelská role hodit?

V rezidenčních projektech

  • V případě obyvatelů, kteří nemají e-mailovou adresu, ale je jim třeba přidělit PIN kód nebo RFID karta k přístupu do budovy (například děti nebo starší osoby).
  • Když správci nemovitostí potřebují vytvořit RFID karty a přiřadit je k bytům, ale ještě neznají osobní údaje budoucích nájemníků domu.

V kancelářských projektech

  • Někteří pracovníci nemají firemní e-mailovou adresou a nechtějí používat svou osobní. Přesto však potřebují oprávnění ke vstupu do budovy. Jsou to například ti, kteří zrovna nastupují do zaměstnání nebo spolupracovníci na volné noze.

Obecně

  • V případech, kdy integrační partneři nechtějí sdílet osobní údaje svých uživatelů.

Mějte stále nejnovější informace. Přihlaste se k odběru našeho newsletteru.

Jak tato nová uživatelská role funguje?

Vytvoříte novou roli uživatele a přiřadíte mu roli „Uživatel bez přihlašovacích údajů“. Poté přiřadíte tohoto uživatele ke konkrétnímu bytu a přidělíte mu potřebné přihlašovací oprávnění (RFID nebo PIN). 

Upozorňujeme, že tuto novou uživatelskou roli nelze vytvořit prostřednictvím importu CSV a uživatel s touto rolí nebude moci používat aplikaci My2N. Tuto roli můžete kdykoli upravit na standardního uživatele a přidat mu e-mailovou adresu a další údaje.

Co dalšího My2N Management Platforma nabízí přístupovým systémům?

Spravujte přístupová oprávnění vzdáleně a efektivně

  1. Správa přístupu na úrovni apartmánu. Rozlučte se s úmornou konfigurací přístupových oprávnění pro jednotlivé rezidenty. Místo toho nastavte přístupová oprávnění na úrovni celých bytů. Uživatelé bytu a případně i noví uživatelé bytu získají přístupová oprávnění automaticky.
  2. Přidělování RFID karet a PIN kódů. Přímo v My2N Management Platformě můžete uživatelům přiřazovat RFID karty a PIN kódy. Kromě toho pracujeme na podpoře WaveKey, naší technologie přístupu mobilem, která využívá Bluetooth.
  3. Přístupové skupiny. Vytvářejte vlastní přístupové skupiny (nebo také skupiny dveří) a přiřazujte je uživatelům nebo bytům. První skupina by například mohla zahrnovat vstupy do budovy, druhá skupina by mohla zahrnovat přístup do garáže (pro rezidenty s vozidly) a třetí skupina by mohla umožnit přístup do posilovny v budově, a to pouze pro nájemníky, kteří si zaplatili za možnost ji využívat.
  4. Přístupové logy. Zpřehledněte monitorování přístupového systému pomocí přístupových logů. Můžete tak jednoduše monitorovat příchody a odchody zaznamenané i s konkrétními časovými údaji. To administrátorům umožní rychlejší řešení případných incidentů díky identifikaci osob, které se v prostorách nacházely.

Pro koho je My2N Management Platforma přínosná?

My2N Management Platformu jsme vyvinuli speciálně pro správce obytných budov, kteří mají zpravidla na starosti několik objektů a jejich přístupové systémy. To znamená, že jsou neustále na cestách. 

Správci obytných budov jsou zodpovědní za dohled nad všemi aspekty provozu budovy, které zahrnují bezpečnostní systémy, bezpečnostní kamery, vybavení budov, úklidové služby, vytápěcí systémy, údržbu, a dokonce i nakládání s odpadem. 

Je pro ně tím pádem naprosto klíčová efektivita a praktičnost systémů, se kterými pracují. Právě proto My2N Management Platforma nabízí pouze vybrané funkce přizpůsobené specifickým potřebám správců budov. 

A jelikož je vše na cloudu, mohou spravovat přístupová oprávnění a vyřídit 4 z 5 požadavků zákazníků odkudkoli a kdykoli. Ušetří tak na cestovních nákladech a zvýší svou efektivitu.

Zjednodušte konfiguraci a správu přístupových systémů

Používejte My2N Management Platformu. Chcete se dozvědět více? Členové našeho týmu jsou připraveni zodpovědět jakékoli dotazy.

Spojte se s námi