15.08.2023 Produkty

Hledáte efektivní správu přístupového systému do kanceláří?

Připomeňte si funkce, které jsme do softwaru 2N® Access Commander přidali za poslední půlrok. Každá z nich zefektivňuje správu vašeho přístupového systému.

Co je 2N® Access Commander a proč byste ho měli používat?

Tzv. nervové centrum přístupového systému do kanceláří vám umožňuje konfigurovat IP interkomy, přístupové čtečky a další zařízení v uživatelsky přívětivém rozhraní, které nabízí pokročilé možnosti správy přístupových pravidel. Navíc můžete koncovému uživateli přidělit základní administrátorská práva, a ušetřit tak svůj čas při každodenních úkonech.

Projděme si nejnovější verze platformy. A nezapomeňte, pokud máte o tyto funkce zájem, pravidelně svůj software aktualizujte.

Verze 2.6: snadnější integraceinterkomový systém pro kanceláře

S verzí 2.6 jsme díky přepracované struktuře API 2N® Access Commanderu zajistili hladší integraci než kdykoli předtím. APIv3 představuje zvýšení efektivity, protože usnadňuje integraci s platformami třetích stran a umožňuje provádět více operací s menším počtem API volání.

Pro všechny, kdo vyžadují data v reálném čase, máme něco, co bude skutečně přínosné. Využijte rozhraní API SignalR. Funguje přímo zázračně a každou událost z přístupového protokolu v softwaru 2N® Access Commander odesílá na platformy třetích stran rychlostí světla.

Verze 2.5: rychlejší nastavování času

Rozlučte se s individuálním nastavováním času na jednotlivých zařízeních. Díky funkci NTP serveru z ní mohou těžit i přístupové systémy do kanceláří bez přístupu k internetu. Jakmile v softwaru 2N® Access Commander nastavíte datum a čas (prostřednictvím časové zóny, NTP serveru nebo manuálně), náš software tento čas zázračně rozešle do všech připojených zařízení. Už nemusíte spravovat každé zařízení zvlášť – dosáhli jste okamžité synchronizace.

Navíc zařízení ani nepotřebují přístup k internetu! Stačí připojení k softwaru 2N® Access Commander v lokální síti, čímž se instalace přístupového systému do kanceláře stává ještě uživatelsky přívětivější a praktičtější, zejména pro administrátory, kteří se potýkají s incidenty a vyhledávají přístupové protokoly v konkrétních hodinách.

Mějte stále nejnovější informace. Přihlaste se k odběru našeho newsletteru.

Verze 2.4: kontrola docházky cenově dostupným způsobem

Pokud v současné době využíváte bezplatnou „základní“ licenci pro 2N® Access Commander, máme pro vás skvělou zprávu. Nyní můžete i vy do své instalace přidat licenci „Kontrola docházky“.

Monitorování docházky stává cenově dostupným i pro menší přístupové systémy do kanceláří s maximálně 5 zařízeními a 50 uživateli. Pro použití doplňku Kontrola docházky již nemusíte platit za upgrade.

Jak tedy funkce Kontrola docházky funguje? Je to jednoduché. Zaměstnanci mohou přejet svými přístupovými kartami na příchodové čtečce, když začínají svůj pracovní den, a na odchodové čtečce, když mají přestávku nebo když pro zbytek dne opouštějí budovu.

Systém zaznamenává jejich docházku v samotném softwaru 2N® Access Commander, což umožňuje snadnou kontrolu ze strany administrátorů, manažerů nebo personalistů. V případě potřeby lze navíc data bezproblémově integrovat s profesionálním docházkovým systémem.

Verze 2.3: hned několik vylepšení

Delegujte přístupová práva na uživatele

Klíčem k efektivitě přístupového systému do kanceláří je zabránit zbytečnému plýtvání časem – a právě delegování každodenní správy a úkolů přímo na zaměstnance je způsob, jak toho dosáhnout. 2N® Access Commander ve verzi 2.3 vylepšil stávající způsob předávání oprávnění a přidal několik dalších správcovských rolí. Nyní může každý správce používat vybrané widgety na ovládacím panelu a zobrazovat to, co se týká jeho rolí:

  • Správa uživatelů – správce uživatelů vytváří/upravuje uživatele/návštěvníky a může spravovat skupiny uživatelů.
  • Správa přístupu – správce přístupu dohlíží na skupiny, časové profily, pravidla týkající se přístupu a návštěvníků.
  • Správa docházky – správce docházky sleduje a upravuje docházkový systém.
  • Správa návštěvníků – správci návštěvníků může být přiřazena jedna nebo více společností (pokud pracuje v budově, ve které sídlí více než jedna společnost).
  • Ovládání dveří – oprávněný uživatel může otevírat, zamykat a sledovat interkomové kamery na přidělených dveřích. Typickým uživatelem této funkce je pracovník recepce, který může sledovat dveře nebo turniket a ovládat je z widgetu na ovládacím panelu.

Zálohování přímo ve webovém rozhraní

V této verzi jsme přidali zálohování a obnovování softwaru – aby byl proces zálohování důležitého přístupového systému do kanceláří co nejrychlejší!

  • Okamžité nebo pravidelné zálohování
  • Možnost výběru z lokálního nebo vzdáleného úložiště
  • Obnovení z lokálního úložiště nebo ze souboru ve stejné lokalitě
  • Duplikujte konfiguraci jiné instalace pomocí softwaru 2N® Access Commander

Vylepšený audit a správa přístupu díky přístupové matici (Access Matrix)

Vzhledem k tomu, že se přístupová oprávnění neustále mění, zejména ve větších instalacích, správci přístupových systémů často požadují jednodušší možnosti pro audit – a my jsme jim je poskytli.

Přístupová matice (Access Matrix) se stala univerzálním centrem správy přístupových pravidel: 

správce v ní může:

  • jasně vidět, která skupina uživatelů má přístup do které zóny
  • vidět, zda má skupina neomezený nebo časově omezený přístup
  • filtrovat matici na takovou úroveň detailů, aby mohl porovnat přístupová oprávnění jednotlivých uživatelů
  • velmi snadno měnit a přidělovat přístupová oprávnění

Máte projekt, ve kterém potřebujete přístupový systém pro auta?

2N® Access Commander umožňuje používat SPZ aut jako přístupové údaje a omezit tak přístup aut do garáže. Stačí nainstalovat Axis kameru schopnou číst SPZ a připojit ji k našemu IP interkomu nebo přístupové čtečce.

Kamera přečte SPZ přijíždějícího auta a připojený interkom (nebo přístupová čtečka) automaticky otevře závoru pro automobily s autorizovanými značkami.

Chcete se přesvědčit, jak mohou být přístupové systémy do kanceláří efektivní?

Vyzkoušejte si 2N® Access Commander v našem online demu. Můžete si vytvořit vlastní uživatele a přístupová pravidla a doopravdy si vyzkoušet, jak systém funguje.

Začněte