Co u nás budete dělat
- Přijímat s úsměvem požadavky našich zákazníků a pomáhat jim řešit jejich situace. Zkrátka pomáhat nám s tím, aby naši zákazníci byli spokojeni. A to telefonicky, formou chatu a emailem
- Zpracovávat informace od zákazníků a úzce spolupracovat s odděleními Technické podpory, Customer Care a Marketingu
- Spolupracovat na přípravě výstav
Co k tomu potřebujete
- Velmi dobrou znalost anglického jazyka slovem i písmem
- Výhodou je znalost německého, španělského či portugalského jazyka
- Být prozákaznicky orientovaný
- Schopnost otevřeně komunikovat, sdílet informace v týmu a dobře spolupracovat
- Chuť učit se nové věci a schopnost klást důraz na detaily
- Zvídavost a schopnost hledat nová řešení
- Technické vzdělání v oboru telekomunikace případně informatika výhodou
- Vhodné pro absolventy SŠ, VŠ
Máte zájem o pozici Customer Service Specialist?
Odpovědět Proč se vám u nás bude líbit
Proč u nás pracovat?
Podívejte se na náš profil na COCUMA. Věříme, že najdete hned několik dobrých důvodů.