08.09.2023 Produkty

Nejlepší nové funkce dveřních telefonů za poslední rok

Zvyšte zabezpečení a pohodlí rezidentů díky nejnovějším funkcím našich dveřních telefonů.

Funkce DoorViewer zvyšuje zabezpečení domácnostidveřní telefon

Tato inovace zvyšuje zabezpečení domácností a zároveň i uživatelský komfort. Z dveřního telefonu se totiž může jednoduše stát dveřní kukátko. Jak? Stačí propojit dveřní telefon s externí kamerou a zvonkovým tlačítkem u dveří.

Nastavení funkce DoorViewer

  1. Propojte zvonkové tlačítko u dveří bytu s jednotkou 2N® Indoor View.

  2. Nainstalujte IP kameru před dveře bytu tak, aby na ně směřovala.

  3. Nakonfigurujte funkci DoorViewer v rozhraní 2N OS. (Digitální vstupy > Zabezpečení > Tlačítko zvonku s kamerou).

>>Zjistěte více

Plynulé přepínání IP kamer během hovoru

Tato funkce umožňuje integraci až 16 externích kamer s dveřním telefonem. To uživatelům umožňuje snadno přepínat mezi připojenými kamerami během hovorů i v náhledu hovoru. Navíc můžete pořadí připojených kamer přizpůsobit podle vlastních preferencí.

Kromě toho není nutné přímé spojení mezi externí kamerou a IP interkomem. Stačí, aby zařízení byla připojena ke stejné síti, a spárování uděláte snadno ve webovém rozhraní produktu.

Transformace audiozařízení

Tato funkce přesahuje rámec video zařízení. Kamery můžete totiž spárovat i se zařízeními, které nepodporují video (interkomy, zařízení třetích stran a IP telefony). Tím se zařízení podporující pouze audio efektivně mění na videozařízení a uživatelé tak mohou ze svého 2N® Indoor View dohlížet na ještě více prostor.

Mějte stále nejnovější informace. Přihlaste se k odběru našeho newsletteru.

Zobrazení stavu dveří na dveřních telefonech

S 2N OS 2.37 mají dveřní telefony možnost ukazovat v reálném čase stav kontakt dveří připojených k IP interkomu. Zajímá vás, jak to funguje? Stačí nainstalovat magnetický dveřní kontakt na dveře i jejich rám a poté je propojit s našim IP interkomem. Následně může dveřní telefon bez problémů komunikovat s interkomem a zobrazovat informace o dveřních kontaktech přímo na jeho displeji.

Jaké stavy dveří se zobrazují a proč jsou důležité?

  • Otevřené/zavřené dveře. Tento stav umožňuje uživateli dveřního telefonu určit, jestli návštěvník bezpečně vstoupil a zavřel za sebou dveře. Jedná se o nejčastější využití této funkce ze strany rezidentů.
  • Dlouho otevřené dveře. Tento stav indikuje, že dveře byly ponechány otevřené po delší dobu, a slouží tak jako bezpečnostní opatření, které zabraňuje neoprávněnému vstupu a potenciálnímu narušení zabezpečení budovy.
  • Násilné otevření dveří. Tento stav signalizuje bezprostřední narušení bezpečnosti a ohrožení majetku rezidentů.

Ostražití rezidenti a efektivní upozornění na bezpečnostní rizika = chráněné domovy!

Na otevřené dveře upozorní dveřní telefon rezidenty pomocí grafické indikace (červené ikony a textového upozornění) na displeji. Pokud rezident toto upozornění zahlédne, může jednoduše zavřít dveře nebo informovat příslušné pracovníky (ostrahu, manažery, recepční). Přestože správně nakonfigurované zařízení by mělo upozornit odpovědnou osobu na déle otevřené dveře nebo jejich násilné otevření automaticky, ostražitost rezidentů může ještě více přispět k předcházení bezpečnostních problémů.

O otevřených dveřích je nezbytné neprodleně informovat odpovědné osoby (pracovníky ostrahy, manažery atd.). Toho lze dosáhnout prostřednictvím naší sekce Automation, kde můžete vytvořit automatické operace, jako je odesílání e-mailů určeným pracovníkům v případě déle otevřených dveří nebo jejich násilného otevření.

Nastavení řešení

  1. Připojte dveřní kontakt do vstupního portu IP interkomu (Input1, Input2, Ext.In1 atd.).

  2. Ověřte, zda IP interkom i dveřní telefon využívají 2N OS ve verzi 2.37 nebo vyšší a zda jsou připojeny ke stejné LAN síti.

  3. Přejděte do sekce Hardware/Dveře/Dveře/Senzor otevření dveří.

  4. V části Přiřazený vstup vyberte vstup, ke kterému jste připojili dveřní kontakt

  5. Aktivujte možnosti Detekce neautorizovaného otevření dveří a/nebo Detekce dlouho otevřených dveří.

  6. Dveřní telefon bude automaticky zobrazovat stav dveří, aniž by bylo nutné provádět další konfiguraci v nastaveních dveřního telefonu.

Podrobnější informace včetně snímků obrazovky a nastavení řešení v části Automation naleznete v naší FAQ sekci v článku „Jak zapojit a nakonfigurovat dveřní kontakt v IP interkomu“.

Vylepšený vizuál s funkcí pinch-to-zoom

Zabezpečení je pro rezidenty stěžejní, zejména pokud jde o ověřování osob, které chtějí vstoupit do jejich obydlí. 2N OS ve verzi 2.35 to řeší tím, že umožňuje uživatelům přiblížit si během interkomových hovorů obraz na 2N® Indoor View pomocí prstů. Díky tomu lépe vidí obličej volajícího, detaily na jmenovce kurýra nebo dokonce v případě potřeby i jeho průkaz totožnosti. Přiblížení provedete stejně jako na svém chytrém telefonu.

Nová éra záznamníků

Videozáznamník je součástí 2N® Indoor View.

Když návštěvník zazvoní a rezident není doma, může návštěvník nahrávat rezidentovi videozprávu. Rezident se na ni pak podívá na svém dveřním telefonu 2N® Indoor View. Tyto zprávy poskytují skvělý přehled o tom, kdo se pokoušel přijít na návštěvu v době, kdy byl rezident nepřítomen.

Tip pro experty: Funkce videozáznamníku je k dispozici také na 2N® Indoor Touch 2.0.

Nabídněte dveřní telefony s pokročilými funkcemi?

Prémiové moderní projekty musí mít kvalitní zabezpečení a to začíná výběrem vhodného zařízení. Seznamte se s naší řadou dveřních telefonů, IP interkomů a přístupových čteček.

Věděli jste, že je všechny naše zařízení snadno integrujete se špičkovými zabezpečovacími systémy a vytvářit tak ucelené řešení pro rezidenční projekty?

Popovídejte si s námi