Co u nás budete dělat?
- Technickou podporu našich zákazníků ve všedních dnech od 9 do 17 hodin, kdy nás zákazníci mohou kontaktovat pomocí e-mailu, webového formuláře nebo telefonu
- Připravovat eventy, školení a výstavy po technické stránce. Školení probíhají online, u nás v kancelářích nebo i přímo u našich partnerů. Díky školením nebo výstavám se nabízí i možnost cestování do zahraničí
- Připravovat manuály, spolupracovat nebo můžete i zcela samostatně připravovat prezentace a odborné články
- Budete spolupracovat s dalšími týmy: Customer service, Product management, Presales, Marketing a Obchod na spokojenosti našich zákazníků a díky vašim poznatkům i vylepšováním našich produktů
- Pro práci budete využívat systémy: Salesforce, MS Office, Wireshark a Team Viewer. Pokud máte jejich znalost je to výhodou, pokud ne, naučíme vás je
Co k tomu potřebujete?
- Jsme tým, ale velká část práce bude postavena na Vaší samostatnosti
- Máte dokončené středoškolské vzdělání, jsme otevřeni i čerstvým absolventům
- Vztah k technice a IT je nutný, stejně jako chuť vyřešit problém a přijít na to proč to nefunguje
- Budou se vám hodit znalosti a praktické zkušenosti s TCP/IP, lokálních sítí, VoIP technologií (zejména SIP) a troubleshootingem
- Jste komunikativní a komunikujete i v anglickém jazyce, přeci jen většina zákazníků je ze zahraničí
- Uvítáme případně i další jazyky jako němčina, francouzština, italština či španělština
- Ve znalosti jazyků se můžete dále zlepšovat, v rámci jazykové výuky
- Máte řidičský průkaz skupiny B a nečiní Vám problém odvézt třeba kus výstavy na domluvené místo
Máte zájem o pozici Technical Support Specialist?
Odpovědět Proč se vám u nás bude líbit
Proč u nás pracovat?
Podívejte se na náš profil na COCUMA. Věříme, že najdete hned několik dobrých důvodů.