Technical Support Specialist
Petr Ovesný
Technical Specialist Manager
Dobrý den,
Jmenuji se Petr Ovesný a aktuálně hledám další posily do našeho týmu, který pomáhá našim zákazníkům a podílí se na spokojenosti našich zákazníků s našimi produkty. Technická podpora se skládá celkem z 15 členů poskytujících technickou podporu na úrovni L2 našim zákazníkům, kterými jsou především business partneři v oblasti IT, telekomunikací nebo elektrotechniky. Jedná se o společnosti jak u nás v ČR, tak v zahraničí. Mimo samotnou podporu (tvoří cca polovinu pracovní náplně) je naší starostí školení partnerů a kolegů ve 2N a technická příprava výstav a nejrůznějších eventů. 2N se zúčastní kolem 100 akcí ročně po celém světe.

Co u nás budete dělat?

  • Technickou podporu našich zákazníků ve všedních dnech od 9 do 17 hodin, kdy nás zákazníci mohou kontaktovat pomocí e-mailu, webového formuláře nebo telefonu
  • Připravovat eventy, školení a výstavy po technické stránce. Školení probíhají online, u nás v kancelářích nebo i přímo u našich partnerů. Díky školením nebo výstavám se nabízí i možnost cestování do zahraničí
  • Připravovat manuály, spolupracovat nebo můžete i zcela samostatně připravovat prezentace a odborné články
  • Budete spolupracovat s dalšími týmy: Customer service, Product management, Presales, Marketing a Obchod na spokojenosti našich zákazníků a díky vašim poznatkům i vylepšováním našich produktů
  • Pro práci budete využívat systémy: Salesforce, MS Office, Wireshark a Team Viewer. Pokud máte jejich znalost je to výhodou, pokud ne, naučíme vás je

Co k tomu potřebujete?

  • Jsme tým, ale velká část práce bude postavena na Vaší samostatnosti
  • Máte dokončené středoškolské vzdělání, jsme otevřeni i čerstvým absolventům
  • Vztah k technice a IT je nutný, stejně jako chuť vyřešit problém a přijít na to proč to nefunguje
  • Budou se vám hodit znalosti a praktické zkušenosti s TCP/IP, lokálních sítí, VoIP technologií (zejména SIP) a troubleshootingem
  • Jste komunikativní a komunikujete i v anglickém jazyce, přeci jen většina zákazníků je ze zahraničí
  • Uvítáme případně i další jazyky jako němčina, francouzština, italština či španělština
  • Ve znalosti jazyků se můžete dále zlepšovat, v rámci jazykové výuky
  • Máte řidičský průkaz skupiny B a nečiní Vám problém odvézt třeba kus výstavy na domluvené místo
Máte zájem o pozici
Technical Support Specialist?
Martin Mihalko
Recruitment Specialist
+420 734 636 330
Odpovědět
Máte zájem o pozici Technical Support Specialist?
Odpovědět
Doporučte tuto pozici svým známým
Nabídku můžete sdílet na sociálních sítích nebo poslat emailem.

Proč se vám u nás bude líbit

Prosperující a stabilní firma

Různé typy úvazků, flexibilita

Práce se špičkovými technologiemi

Výborný tým a otevřená komunikace

Odměňování na základě vlastního i týmového výkonu

Pracovní úkoly budete řešit po svém

Sladění soukromého a pracovního života

Zázemí pro sportovce

Proč u nás pracovat?

Podívejte se na náš profil na COCUMA. Věříme, že najdete hned několik dobrých důvodů.

Navštívit profil

Hledáte něco jiného?

Podívejte se, jaké další pozice ještě nabízíme.
Podívejte se na volné pozice