Jaký bude tvůj typický den
- Pokrýváme provoz recepce od 8 – 17h, tak tvůj den začne buď v 8h nebo v 9h, to se vždy vzájemně dohodneme
- Budeš mít na starosti hlavně budovu, ve které sedí kolegové z vývoje a výroby. Tam zkontroluješ, zda je v zázemí vše v pořádku, nechybí doplnit zásobníky na kávu, vodu do kávovarů a kuchyňky jsou uklizené z předchozího dne. Případně dáš nádobí do myčky
- Vyřídíš požadavky kolegů, z mailu nebo telefonické. Někteří jsou anglicky mluvící, tak si procvičíš i angličtinu
- Zadáš data do informačního systému podle toho, co se ten den řeší. Když je potřeba, dokoupíš kancelářské potřeby, čerstvé ovoce do kuchyněk, případně nachystáš zasedačku pro návštěvu z venku nebo když dorazí kolegové z AXISu, naší švédské matky
- Zajdeš na oběd do naší kantýny nebo si svůj oběd sníš s kolegy v kuchyňce
- Pak je krátká porada s týmem, kde se sladí, co je potřeba zajistit v jednotlivých budovách nebo pro kolegy pracující v zahraničí – UK, Španělsko, Itálie, Německo
- Objednáš taxíky, neboť kolegové odlétají na výstavu do Barcelony
- Blíží se 16 nebo 17h a ještě zajdeš na naši tradiční grill party u zvonu nebo jinou aktuálně pořádanou 2N akci a pak už domů
Co k tomu potřebujete?
- Telefonická a e-mailová komunikace v českém i anglickém jazyce ti nedělá problém
- Zvládneš se naučit práci v informačním systému a s tím spojené administrativní úkony, my používáme Helios Nephrite a vše ti ukážeme
- Není ti jedno, když něco nefunguje, chybí v rámci vybavení nebo by stálo za vylepšení
- Jsi pro-klientská/ý, vyjdeš s lidmi a rád/a přispěješ k dobré náladě v kanceláři
Máte zájem o pozici Office Assistant?
Odpovědět Proč se vám u nás bude líbit
Proč u nás pracovat?
Podívejte se na náš profil na COCUMA. Věříme, že najdete hned několik dobrých důvodů.