Ukázat více
Skrýt
Ukázat více
2N® Contact Centre Solution
2N® Contact Centre Solution je ideální řešení kontaktního centra pro malé a střední firmy, a to již od 2 operátorů. Díky této softwarové aplikaci efektivně vyřešíte distribuci a monitoring příchozích hovorů. Navíc získáte i detailní statistiky pro vyhodnocení efektivity chodu kontaktního centra a vytíženosti operátorů.
- Online statistiky
- Prioritizace VIP zákazníků
- Hlášení pořadí ve frontě
- O produktu
- Pro techniky
- Příslušenství
- SW aplikace
- Pro prodejce
O produktu
Vlastnosti
-
Online statistikySledujte statistiky o vytížení kontaktního centra na tabletu či mobilním telefonu. S webovou aplikací pro vás budou vždy dostupné.
-
Prioritizace VIP zákazníkůRozlišujte mezi VIP a běžnými zákazníky. Díky tomu hovory VIP zákazníků vyřídíte rychleji a ti nebudou muset čekat ve frontě.
-
Hlášení pořadí ve frontěInformujte volající zákazníky o jejich aktuální pozici ve frontě, ať vědí, kdy budou spojeni s operátorem kontaktního centra.
-
Instalace již od 2 agentů2N® Contact Centre Solution je dostupné již od 2 operátorů, a je tak ideálním řešením i pro menší společnosti.
-
Monitoring hovorů, operátorů a kampaníK dispozici jsou manažerské přehledy o hovorech, statusech, operátorech a různých kampaních, které můžete filtrovat dle projektů.
-
Vyhodnocení efektivity a vytížení operátorůDíky detailním statistikám snadno vyhodnotíte efektivitu kontaktního centra z pohledu operátorů, kampaní či hovorů.
-
Obsluha přes webové rozhraníAplikace 2N® Contact Centre Solution je přístupná přes webové rozhraní a nabízí snadné ovládání i pomocí tabletu či mobilního telefonu.
-
Snadná, jednorázová instalaceDíky webovému rozhraní odpadá nutnost vícenásobné instalace. Po krátké instalaci mohou kontaktní centrum hned využívat všichni operátoři.
-
Nahrávání hovorůVšechny hovory můžete nahrávat dle vašich potřeb a ukládat je na paměťovou kartu či síťový disk.
Ukázat více
Technické parametry
PC nebo virtuální stroj, min. požadavky: | |
64-bit processor | |
Min. 4GB RAM (operační paměť) | |
Min 100GB HDD (pevný disk) | |
2N® NetStar Hardwarová platforma |
Ukázat více
Typické použití
Doplňkové produkty
Kde koupit
Produkty můžete zakoupit prostřednictvím našich autorizovaných distributorů.
Najít distributora
Pro techniky
Dokumenty
Technická dokumentace
Marketingové materiály
-
Produktový leták (CZ) - 2N® Contact Centre Solution
/documents/22902/322433/contact_centre_solution_leaflet_a4_cz_lq.pdf
Software & firmware
Případová studie
Příklad typického zapojení
Technické parametry
PC nebo virtuální stroj, min. požadavky: | |
64-bit processor | |
Min. 4GB RAM (operační paměť) | |
Min 100GB HDD (pevný disk) | |
2N® NetStar Hardwarová platforma |
Ukázat více
Přihlašte se na technické školení
Podívejte se na nabídku našich technických školení. Vyberte si to, které vás nejvíc zaujme.
Zobrazit více Příslušenství
Systémové telefony
IP telefony
SW aplikace
Pro prodejce
Chci vědět více Prodejní argumenty
- Online statistikySledujte statistiky o vytížení kontaktního centra na tabletu či mobilním telefonu. S webovou aplikací pro vás budou vždy dostupné.
- Prioritizace VIP zákazníkůRozlišujte mezi VIP a běžnými zákazníky. Díky tomu hovory VIP zákazníků vyřídíte rychleji a ti nebudou muset čekat ve frontě.
- Hlášení pořadí ve frontěInformujte volající zákazníky o jejich aktuální pozici ve frontě, ať vědí, kdy budou spojeni s operátorem kontaktního centra.
- Instalace již od 2 agentů2N® Contact Centre Solution je dostupné již od 2 operátorů, a je tak ideálním řešením i pro menší společnosti.
- Monitoring hovorů, operátorů a kampaníK dispozici jsou manažerské přehledy o hovorech, statusech, operátorech a různých kampaních, které můžete filtrovat dle projektů.
- Vyhodnocení efektivity a vytížení operátorůDíky detailním statistikám snadno vyhodnotíte efektivitu kontaktního centra z pohledu operátorů, kampaní či hovorů.
- Obsluha přes webové rozhraníAplikace 2N® Contact Centre Solution je přístupná přes webové rozhraní a nabízí snadné ovládání i pomocí tabletu či mobilního telefonu.
- Snadná, jednorázová instalaceDíky webovému rozhraní odpadá nutnost vícenásobné instalace. Po krátké instalaci mohou kontaktní centrum hned využívat všichni operátoři.
- Nahrávání hovorůVšechny hovory můžete nahrávat dle vašich potřeb a ukládat je na paměťovou kartu či síťový disk.
Ukázat více
Technické parametry
PC nebo virtuální stroj, min. požadavky: | |
64-bit processor | |
Min. 4GB RAM (operační paměť) | |
Min 100GB HDD (pevný disk) | |
2N® NetStar Hardwarová platforma |
Ukázat více
Dokumenty
Technická dokumentace
Marketingové materiály
- Produktový leták (CZ) - 2N® Contact Centre Solution /documents/22902/322433/contact_centre_solution_leaflet_a4_cz_lq.pdf
Software & firmware