2N® NetStar SW
2N® NetStar SW je nástroj určený pro efektivní řešení firemní komunikace. Splňuje vlastnosti IP pobočkové ústředny, virtuální ústředny i interkomového serveru. Nahrazuje tradiční hardwarovou ústřednu. 2N® NetStar SW stačí pouze nainstalovat na své PC a začít telefonovat. Využívá počítačovou síť, tudíž nevyžaduje zvláštní telefonní rozvody.
- Komplexnost
- Nízké pořizovací náklady
- Rozšiřitelnost
- O produktu
- Pro techniky
- Příslušenství
- SW aplikace
- Pro prodejce
O produktu
Vlastnosti
-
KomplexnostSoftwarový nástroj, který vám poskytne kompletní telefonický systém přepojování hovorů, směrování a správu hovorů ve frontě.
-
Nízké pořizovací nákladyVyužijte nákladově efektivního pořízení softwaru, oproti výrazně dražším tradičním hardwarovým PBX.
-
RozšiřitelnostJiž žádné drahé rozšiřovací moduly. Nového uživatele přidáte pouze pomocí nové licence.
-
Optimalizace nákladůDíky podpoře vizualizačních prostředí jako VMVare a Hyper-V optimalizujete i náklady na IT. Investice nevkládejte do hardwaru, ale konkrétního výpočetního výkonu.
-
Automatická spojovatelkaSystém umožní automatické přesměrování příchozích hovorů ze zahraničí přímo na operátora hovořícího jazykem dané země.
-
SMS při nevyzvednutí hovoruV případě zmeškaného hovoru obdrží volaný SMS zprávu s kontaktními údaji volajícího.
-
CallbackS touto službou výrazně ušetříte za hovory ze zahraničí. Cena za příchozí, roamingový hovor je vždy znatelně nižší, než cena za volání ze zahraničí.
-
Konferenční místnostiPomocí konferenčních hovorů se kdykoli okamžitě spojíte s členy vašeho týmu, a to bez ohledu na to, kde se nacházejí.
-
Nahrávání hovorůS ústřednou 2N® NetStar SW můžete dle potřeby nahrávat vaše hovory a ukládat je na síťový disk.
-
Uživatelské profilyDíky profilům změníte tóny stolního telefonu, směrovací pravidla, zprávu při neúčasti a služby propojené s vaším účtem.
-
Hlasová schránkaPřesměrování do hlasové schránky využijete, když nechcete být rušeni. Hlasová nahrávka vám bude zaslána na e-mail.
Ukázat více
Technické parametry
Kapacita systému | |
až 5000 uživatelů | |
až 600 současných hovorů | |
až 400 současně nahraných hovorů | |
až 100 účastníků v konferenci | |
až 10 000 záznamů v telefonním seznamu | |
OS | |
Linux Debian 7 Wheezy |
Minimální požadavky na PC | |
Paměť: | 1 GB RAM |
Úložiště: | 20 GB |
Podporované protokoly | |
SIP (v2.0), SMTP, SNMP, SMPP, DHCP, TFTP, SSH, SMB, DNS, HTTP, LDAP, NTP, STUN, RTP |
Ukázat více
Typická řešení
Kde koupit
Produkty můžete zakoupit prostřednictvím našich autorizovaných distributorů.
Najít distributora
Pro techniky
Technické parametry
Kapacita systému | |
až 5000 uživatelů | |
až 600 současných hovorů | |
až 400 současně nahraných hovorů | |
až 100 účastníků v konferenci | |
až 10 000 záznamů v telefonním seznamu | |
OS | |
Linux Debian 7 Wheezy |
Minimální požadavky na PC | |
Paměť: | 1 GB RAM |
Úložiště: | 20 GB |
Podporované protokoly | |
SIP (v2.0), SMTP, SNMP, SMPP, DHCP, TFTP, SSH, SMB, DNS, HTTP, LDAP, NTP, STUN, RTP |
Ukázat více
Přihlašte se na technické školení
Podívejte se na nabídku našich technických školení. Vyberte si to, které vás nejvíc zaujme.
Zobrazit více Pro prodejce
Chci vědět více Prodejní argumenty
- KomplexnostSoftwarový nástroj, který vám poskytne kompletní telefonický systém přepojování hovorů, směrování a správu hovorů ve frontě.
- Nízké pořizovací nákladyVyužijte nákladově efektivního pořízení softwaru, oproti výrazně dražším tradičním hardwarovým PBX.
- RozšiřitelnostJiž žádné drahé rozšiřovací moduly. Nového uživatele přidáte pouze pomocí nové licence.
- Optimalizace nákladůDíky podpoře vizualizačních prostředí jako VMVare a Hyper-V optimalizujete i náklady na IT. Investice nevkládejte do hardwaru, ale konkrétního výpočetního výkonu.
- Automatická spojovatelkaSystém umožní automatické přesměrování příchozích hovorů ze zahraničí přímo na operátora hovořícího jazykem dané země.
- SMS při nevyzvednutí hovoruV případě zmeškaného hovoru obdrží volaný SMS zprávu s kontaktními údaji volajícího.
- CallbackS touto službou výrazně ušetříte za hovory ze zahraničí. Cena za příchozí, roamingový hovor je vždy znatelně nižší, než cena za volání ze zahraničí.
- Konferenční místnostiPomocí konferenčních hovorů se kdykoli okamžitě spojíte s členy vašeho týmu, a to bez ohledu na to, kde se nacházejí.
- Nahrávání hovorůS ústřednou 2N® NetStar SW můžete dle potřeby nahrávat vaše hovory a ukládat je na síťový disk.
- Uživatelské profilyDíky profilům změníte tóny stolního telefonu, směrovací pravidla, zprávu při neúčasti a služby propojené s vaším účtem.
- Hlasová schránkaPřesměrování do hlasové schránky využijete, když nechcete být rušeni. Hlasová nahrávka vám bude zaslána na e-mail.
Ukázat více
Technické parametry
Kapacita systému | |
až 5000 uživatelů | |
až 600 současných hovorů | |
až 400 současně nahraných hovorů | |
až 100 účastníků v konferenci | |
až 10 000 záznamů v telefonním seznamu | |
OS | |
Linux Debian 7 Wheezy |
Minimální požadavky na PC | |
Paměť: | 1 GB RAM |
Úložiště: | 20 GB |
Podporované protokoly | |
SIP (v2.0), SMTP, SNMP, SMPP, DHCP, TFTP, SSH, SMB, DNS, HTTP, LDAP, NTP, STUN, RTP |
Ukázat více