REKLAMACE A OPRAVY

Mrzí nás, že máte s naším produktem problémy. Čtěte dál a zjistěte, jak je vyřešit.

Produkt zakoupen od distributora 2N

Koupili jste náš produkt od některého z našich distributorů? Požádejte o záruční i pozáruční opravu přímo u něj.

Kontaktovat svého prodejce

Jak požádat o záruční/pozáruční opravu

1. Stáhněte si a vyplňte níže uvedený servisní list.
2. Navštivte stránku technické podpory
3. Vytvořte nový ticket a připojte vyplněný servisní list*
4. Počkejte na pokyny technika

Stáhnout servisní list

* Otevření tiketu na portálu technické podpory znamená, že pracovníci naší technické podpory zkontrolují daný produkt na dálku a většinou i vyřeší problém. Pokud si nepřejete, aby pracovníci naší technické podpory kontrolovali váš produkt na dálku, můžete stále požádat o provedení opravy na místě, ale mějte na paměti, že pak na sebe berete určité riziko. Pokud se ukáže, že oprava mohla být skutečně realizována na dálku, tyto náklady na opravu vám naúčtujeme.

Kvalita, která vydrží

Vyžijte naší nové pětileté záruky na produkty 2N, která potvrzuje náš závazek vytvářet výjimečně spolehlivé produkty a řešení.

2N 5-ti letá záruka

Stanovisko a prohlášení

2N_5 year limited harware warranty                                                                                                                                                       stáhnout

POZNÁMKA: Pětiletá záruka platí pro zboží odeslané společností 2N původnímu kupujícímu počínaje datem 1. ledna 2024. Tříletá záruka platí pro zboží odeslané společností 2N původnímu kupujícímu před 1. lednem 2024.

FAQs
  • Pětiletou ochranu vaší investice do hardwaru
  • Záruku bezplatné opravy nebo výměny zařízení,
  • bezplatné aktualizace firmwaru,
  • úsporu nákladů spojených s reklamacemi,
  • špičkovou kvalitu a technickou podporu.

Upozorňujeme, že produkty opravujeme pouze našim přímým zákazníkům. Tedy pro ty, kterým společnost 2N vystavila prodejní doklad nebo kteří s námi uzavřeli distribuční smlouvu nebo smlouvu o dodávce zboží. Pokud jste si zakoupili produkt 2N od našeho distributora, obraťte se ohledně záručních a pozáručních oprav na něj.

Pokud jste výrobek zakoupili přímo od nás, vždy se snažíme o co nejrychlejší vyřízení. Aby vše proběhlo hladce, doporučujeme připravit si předem několik údajů:

  • typ a název zboží,
  • sériové číslo produktu,
  • číslo prodejního dokladu,
  • popis problému.
Vztahuje se na všechna hardwarová zařízení dodaná společností 2N prvnímu kupujícímu 1. ledna 2024 nebo později. Předchozí tříletá záruka platí pro zboží odeslané společností 2N prvnímu kupujícímu před 31. prosincem 2023.