11.09.2017 Software

Vychytávky přicházející s novým 2N® Access Commander 1.8

Čerstvě jsme vydali novou verzi přístupového systému 2N® Access Commander s mnoha novinkami a vylepšeními. Pomůže vám udělat si pořádek v návštěvnických kartách, ve správě vlastních uživatelů a navíc usnadní konfiguraci displeje 2N Helios IP interkomů.

Pohodlný management přístupových práv pro návštěvníky například v kancelářských či administrativních budovách umožňuje nový modul Návštěvnické karty. Při vydání karty zadá obsluha jméno návštěvníka, důvod jeho návštěvy a popřípadě mu lze nastavit i časové omezení přístupu. Když chcete tuto kartu použít znovu, mohou být údaje opět snadno změněny.

Další významným vylepšením je synchronizace uživatelů z CSV souboru. Díky této funkci můžete nyní automaticky přidávat a odebírat uživatele prostřednictvím pravidelné synchronizace z CSV souboru. To je výhodné především u větších instalací s požadavkem na časté změny uživatelů, kteří jsou spravováni v externí databázi. Pomocí synchronizace tak snadno integrujete systém 3. strany s prostředím 2N® Access Commander a zajistíte automatickou aktualizaci dat dle potřeby, jednou za hodinu, za den či týden. 

Také nastavení displeje 2N Helios IP interkomu z prostředí 2N® Access Commander bylo zbrusu nově předěláno. Konfigurace je intuitivní, s podporou funkcí drag & drop, řazení a automatického dokončování. Správa je tak nyní mnohem snazší a rychlejší.

Kompletní přehled všech novinek a soubor ke stažení naleznete v release notes. Pokud však již systém 2N® Access Commander využíváte, aktualizaci lze snadno provést online v sekci Nastavení.