26.09.2017 Řešení

Pohodlný management přístupových práv pro návštěvníky

I v nynější době stále existují společnosti, jejichž jediné zabezpečení dat a ochrana osob spočívá v zamčených dveřích a recepční s papírovou návštěvní knihou. Společnost střední velikosti s pobočkami, kterou navštěvují klienti každý den, může být proto administrativní náročností přijímání návštěv značně omezena.

Funkce Visitor Management v programu 2N® Access Commander je skvělým řešením. Už není třeba zapisovat informace do papírové návštěvnické knihy a složitě dohledávat starší záznamy. Veškeré informace o zákazníkovi jsou včetně snímků jeho obličeje, takzvaných CamLogů, uloženy v systému, kde se i snadno filtrují. Recepční může vydávat časově omezené návštěvnické karty nezávisle na ostatních sídlech společnosti a díky snadné administraci je používat stále dokola pro další návštěvníky. I návštěvník sám se cítí komfortněji, protože nemusí před každými dveřmi žádat o vstup.

Na kartě je předem nastavená určitá zóna, do které má vstup povolený a jeho pohyb po společnosti je i díky přikládání karty k 2N® Access Unit monitorovaný. Pokud chce vstoupit i do míst, která nemá kartou zpřístupněná, může zazvonit na 2N Helios IP interkom a recepční mu vzdáleně otevře.

Zaujala vás funkce Visitor Management? Ani zdaleka jsme vám nevykreslili, co všechno umí a jak by řešení mohlo vypadat. Podívejte se na naši případovou studii využívající této funkce programu 2N® Access Commander.