Přejít k obsahu
2N

Kontaktní centrum

Každá firma, která poskytuje služby zákazníkům formou telefonické podpory, potřebuje vyřešit otázku distribuce a monitoringu příchozích hovorů. Zároveň jistě ocení i možnost vyhodnocení efektivity a vytížení operátorů.

  • Online statistiky
  • Prioritizace VIP zákazníků
  • Hlášení pořadí ve frontě
Chci vědět více
Kontaktní centrum
Chci vědět více
Ukázat popis

Díky nízké pořizovací ceně je řešení kontaktního centra od 2N snadno dostupné i pro menší či střední firmy. A to dokonce již od 2 operátorů. Výhodou je vysoká škálovatelnost, která přináší možnost rozšíření o další operátory, a tím i rychlou reakci na rostoucí potřeby v budoucnu.

Pomocí detailních online statistik rovněž snadno vyhodnotíte efektivitu celého kontaktního centra. K dispozici jsou manažerské přehledy o hovorech, statusech, operátorech a různých kampaních. Výhodou je, že vše můžete filtrovat dle příslušných projektů. Navíc přístup do těchto dat snadno umožníte jenom některým uživatelům.

Mezi další užitečné funkce patří prioritizace VIP zákazníků. Díky tomu rychleji vyřídíte jejich hovory a nebudou muset čekat ve frontě. Všichni volající jsou taktéž informování o své aktuální pozici ve frontě a přesně vědí, kdy budou spojeni s operátorem.

Po krátké instalaci je přístup do kontaktního centra možný jednoduše přes webové rozhraní. Využít lze nejen počítač, ale i tablet či mobilní telefon. Díky tomu odpadá nutnost vícenásobné instalace a řešení mohou hned využívat všichni operátoři. Kontaktní centrum je tedy ideálním řešením pro společnosti se zákaznickými linkami, servisní či kontaktní oddělení, help desky a dispečinky.

Žádný projekt pro nás není příliš velký

Odborníci 2N poskytují komplexní předprodejní služby. Pomohou vám nejen vybrat správné produkty z rozsáhlého 2N portfolia, ale i navrhnou vhodné řešení k úplné spokojenosti vašich zákazníků.

  • Doporučení produktů a řešení
  • Design a plánování
  • Posouzení návrhu a ověření funkčnosti
  • Zakázkové úpravy produktů a software
Podívejte se jak

Případová studie

Příklad typického zapojení ve firmě.