Přejít k obsahu
2N

Informační tlačítko pro maloobchod

Často se stává, že zákazník potřebuje během svého nákupu pomoct či poradit ohledně konkrétního výrobku nebo se jen potřebuje zorientovat v oddělení, ve kterém se nachází. Díky informačnímu tlačítku již nemusí čekat na konkrétního zaměstnance obchodu, ale bude okamžitě spojen s obsluhou.

  • Okamžitá pomoc
  • Propojení s telefonním systémem
  • Snadné použití
Chci vědět více
Informační tlačítko pro maloobchod
Chci vědět více
Ukázat popis

Informační tlačítko vás během okamžiku spojí s obsluhou, pokladnami či dispečinkem, a zajistí tak profesionální pomoc či radu. Kvalifikovaný pracovník se nemusí nutně nacházet přímo v daném obchodě, protože díky VoIP komunikaci může být hovor směrován nejen lokálně, ale i napříč pobočkami.

Video ani sofistikovaná kontrola přístupů zde není vyžadována, oproti tomu je ale kladen důraz na jednoduchost obsluhy, spolehlivou funkčnost a nízké pořizovací náklady.

Jednoduchý interkom 2N® IP Uni nebo 2N® IP Force jistě potěší i administrátora telefonního systému svou snadnou konfigurací a správou. Dvě tlačítka nabízí přednastavené volání například do zázemí pokladen, na ostrahu objektu nebo jiný pověřený personál.

Žádný projekt pro nás není příliš velký

Odborníci 2N poskytují komplexní předprodejní služby. Pomohou vám nejen vybrat správné produkty z rozsáhlého 2N portfolia, ale i navrhnou vhodné řešení k úplné spokojenosti vašich zákazníků.

  • Doporučení produktů a řešení
  • Design a plánování
  • Posouzení návrhu a ověření funkčnosti
  • Zakázkové úpravy produktů a software
Podívejte se jak

Případová studie

Příklad typického zapojení v nákupním středisku.