Přejít k obsahu
2N

2N® NetStar SW

2N® NetStar SW je nástroj určený pro efektivní řešení firemní komunikace. Splňuje vlastnosti IP pobočkové ústředny, virtuální ústředny i interkomového serveru. Nahrazuje tradiční hardwarovou ústřednu. 2N® NetStar SW stačí pouze nainstalovat na své PC a začít telefonovat. Využívá počítačovou síť, tudíž nevyžaduje zvláštní telefonní rozvody.

  • Komplexnost
  • Nízké pořizovací náklady
  • Rozšiřitelnost
Chci vědět více
O produktu

Vlastnosti

  • Komplexnost
    Softwarový nástroj, který vám poskytne kompletní telefonický systém přepojování hovorů, směrování a správu hovorů ve frontě.
  • Nízké pořizovací náklady
    Využijte nákladově efektivního pořízení softwaru, oproti výrazně dražším tradičním hardwarovým PBX.
  • Rozšiřitelnost
    Již žádné drahé rozšiřovací moduly. Nového uživatele přidáte pouze pomocí nové licence.
  • Optimalizace nákladů
    Díky podpoře vizualizačních prostředí jako VMVare a Hyper-V optimalizujete i náklady na IT. Investice nevkládejte do hardwaru, ale konkrétního výpočetního výkonu.
  • Automatická spojovatelka
    Systém umožní automatické přesměrování příchozích hovorů ze zahraničí přímo na operátora hovořícího jazykem dané země.
  • SMS při nevyzvednutí hovoru
    V případě zmeškaného hovoru obdrží volaný SMS zprávu s kontaktními údaji volajícího.
  • Callback
    S touto službou výrazně ušetříte za hovory ze zahraničí. Cena za příchozí, roamingový hovor je vždy znatelně nižší, než cena za volání ze zahraničí.
  • Konferenční místnosti
    Pomocí konferenčních hovorů se kdykoli okamžitě spojíte s členy vašeho týmu, a to bez ohledu na to, kde se nacházejí.
  • Nahrávání hovorů
    S ústřednou 2N® NetStar SW můžete dle potřeby nahrávat vaše hovory a ukládat je na síťový disk.
  • Uživatelské profily
    Díky profilům změníte tóny stolního telefonu, směrovací pravidla, zprávu při neúčasti a služby propojené s vaším účtem.
  • Hlasová schránka
    Přesměrování do hlasové schránky využijete, když nechcete být rušeni. Hlasová nahrávka vám bude zaslána na e-mail.
Ukázat více

Technické parametry

Kapacita systému
až 5000 uživatelů
až 600 současných hovorů
až 400 současně nahraných hovorů
až 100 účastníků v konferenci
až 10 000 záznamů v telefonním seznamu
OS
Linux Debian 7 Wheezy
Minimální požadavky na PC
Paměť: 1 GB RAM
Úložiště: 20 GB
Podporované protokoly
SIP (v2.0), SMTP, SNMP, SMPP, DHCP, TFTP, SSH, SMB, DNS, HTTP, LDAP, NTP, STUN, RTP
Ukázat více
Typická řešení

Kde koupit

Pokud máte zájem o koupi produktu, najděte prosím autorizovaného partnera.
Najít partnera
Pro techniky

Dokumenty

Technická dokumentace
Marketingové materiály

Případová studie

Příklad typického zapojení

Technické parametry

Kapacita systému
až 5000 uživatelů
až 600 současných hovorů
až 400 současně nahraných hovorů
až 100 účastníků v konferenci
až 10 000 záznamů v telefonním seznamu
OS
Linux Debian 7 Wheezy
Minimální požadavky na PC
Paměť: 1 GB RAM
Úložiště: 20 GB
Podporované protokoly
SIP (v2.0), SMTP, SNMP, SMPP, DHCP, TFTP, SSH, SMB, DNS, HTTP, LDAP, NTP, STUN, RTP
Ukázat více

Přihlašte se na technické školení

Podívejte se na nabídku našich technických školení. Vyberte si to, které vás nejvíc zaujme.
Zobrazit více
Příslušenství
Pro prodejce

Prodejní argumenty

  • Komplexnost
    Softwarový nástroj, který vám poskytne kompletní telefonický systém přepojování hovorů, směrování a správu hovorů ve frontě.
  • Nízké pořizovací náklady
    Využijte nákladově efektivního pořízení softwaru, oproti výrazně dražším tradičním hardwarovým PBX.
  • Rozšiřitelnost
    Již žádné drahé rozšiřovací moduly. Nového uživatele přidáte pouze pomocí nové licence.
  • Optimalizace nákladů
    Díky podpoře vizualizačních prostředí jako VMVare a Hyper-V optimalizujete i náklady na IT. Investice nevkládejte do hardwaru, ale konkrétního výpočetního výkonu.
  • Automatická spojovatelka
    Systém umožní automatické přesměrování příchozích hovorů ze zahraničí přímo na operátora hovořícího jazykem dané země.
  • SMS při nevyzvednutí hovoru
    V případě zmeškaného hovoru obdrží volaný SMS zprávu s kontaktními údaji volajícího.
  • Callback
    S touto službou výrazně ušetříte za hovory ze zahraničí. Cena za příchozí, roamingový hovor je vždy znatelně nižší, než cena za volání ze zahraničí.
  • Konferenční místnosti
    Pomocí konferenčních hovorů se kdykoli okamžitě spojíte s členy vašeho týmu, a to bez ohledu na to, kde se nacházejí.
  • Nahrávání hovorů
    S ústřednou 2N® NetStar SW můžete dle potřeby nahrávat vaše hovory a ukládat je na síťový disk.
  • Uživatelské profily
    Díky profilům změníte tóny stolního telefonu, směrovací pravidla, zprávu při neúčasti a služby propojené s vaším účtem.
  • Hlasová schránka
    Přesměrování do hlasové schránky využijete, když nechcete být rušeni. Hlasová nahrávka vám bude zaslána na e-mail.
Ukázat více

Kam prodávat

2N® NetStar SW využijete napříč veřejným i soukromým sektorem. Pomůže vám zvýšit bezpečnost a zlepšit každodenní život. Vyberte si oblast vašeho zájmu.
Komerční & korporátní sektor

Technické parametry

Kapacita systému
až 5000 uživatelů
až 600 současných hovorů
až 400 současně nahraných hovorů
až 100 účastníků v konferenci
až 10 000 záznamů v telefonním seznamu
OS
Linux Debian 7 Wheezy
Minimální požadavky na PC
Paměť: 1 GB RAM
Úložiště: 20 GB
Podporované protokoly
SIP (v2.0), SMTP, SNMP, SMPP, DHCP, TFTP, SSH, SMB, DNS, HTTP, LDAP, NTP, STUN, RTP
Ukázat více

Dokumenty

Technická dokumentace
Marketingové materiály
Chci vědět více