Přejít k obsahu
2N

2N® Contact Centre Solution

2N® Contact Centre Solution je ideální řešení kontaktního centra pro malé a střední firmy, a to již od 2 operátorů. Díky této softwarové aplikaci efektivně vyřešíte distribuci a monitoring příchozích hovorů. Navíc získáte i detailní statistiky pro vyhodnocení efektivity chodu kontaktního centra a vytíženosti operátorů.

  • Online statistiky
  • Prioritizace VIP zákazníků
  • Hlášení pořadí ve frontě
Chci vědět více
O produktu

Vlastnosti

  • Online statistiky
    Sledujte statistiky o vytížení kontaktního centra na tabletu či mobilním telefonu. S webovou aplikací pro vás budou vždy dostupné.
  • Prioritizace VIP zákazníků
    Rozlišujte mezi VIP a běžnými zákazníky. Díky tomu hovory VIP zákazníků vyřídíte rychleji a ti nebudou muset čekat ve frontě.
  • Hlášení pořadí ve frontě
    Informujte volající zákazníky o jejich aktuální pozici ve frontě, ať vědí, kdy budou spojeni s operátorem kontaktního centra.
  • Instalace již od 2 agentů
    2N® Contact Centre Solution je dostupné již od 2 operátorů, a je tak ideálním řešením i pro menší společnosti.
  • Monitoring hovorů, operátorů a kampaní
    K dispozici jsou manažerské přehledy o hovorech, statusech, operátorech a různých kampaních, které můžete filtrovat dle projektů.
  • Vyhodnocení efektivity a vytížení operátorů
    Díky detailním statistikám snadno vyhodnotíte efektivitu kontaktního centra z pohledu operátorů, kampaní či hovorů.
  • Obsluha přes webové rozhraní
    Aplikace 2N® Contact Centre Solution je přístupná přes webové rozhraní a nabízí snadné ovládání i pomocí tabletu či mobilního telefonu.
  • Snadná, jednorázová instalace
    Díky webovému rozhraní odpadá nutnost vícenásobné instalace. Po krátké instalaci mohou kontaktní centrum hned využívat všichni operátoři.
  • Nahrávání hovorů
    Všechny hovory můžete nahrávat dle vašich potřeb a ukládat je na paměťovou kartu či síťový disk.
Ukázat více

Technické parametry

PC nebo virtuální stroj, min. požadavky:
64-bit processor
Min. 4GB RAM (operační paměť)
Min 100GB HDD (pevný disk)
2N® NetStar Hardwarová platforma
Ukázat více
Typické použití

Kde koupit

Pokud máte zájem o koupi produktu, najděte prosím autorizovaného partnera.
Najít partnera
Pro techniky

Dokumenty

Technická dokumentace
Marketingové materiály

Případová studie

Příklad typického zapojení

FAQ

Pořád hledáte vice informací? Podívejte se na často kladené otázky a odpovědi.
Zobrazit více

Technické parametry

PC nebo virtuální stroj, min. požadavky:
64-bit processor
Min. 4GB RAM (operační paměť)
Min 100GB HDD (pevný disk)
2N® NetStar Hardwarová platforma
Ukázat více

Přihlašte se na technické školení

Podívejte se na nabídku našich technických školení. Vyberte si to, které vás nejvíc zaujme.
Zobrazit více
Příslušenství

Systémové telefony

2N OpenStage 15 T Lava Obj. č.: 101601C Zjistěte více
2N OpenStage 20 T Lava Obj. č.: 101602C Zjistěte více
2N OpenStage 30 T Lava Obj. č.: 101605C Zjistěte více
2N OpenStage 40 T Lava Obj. č.: 101603C Zjistěte více
2N OpenStage Key modul 15 Lava Obj. č.: 101604C Zjistěte více

IP telefony

2N náhlavní souprava Obj. č.: 1014159 Zjistěte více
SW aplikace
Pro prodejce

Prodejní argumenty

  • Online statistiky
    Sledujte statistiky o vytížení kontaktního centra na tabletu či mobilním telefonu. S webovou aplikací pro vás budou vždy dostupné.
  • Prioritizace VIP zákazníků
    Rozlišujte mezi VIP a běžnými zákazníky. Díky tomu hovory VIP zákazníků vyřídíte rychleji a ti nebudou muset čekat ve frontě.
  • Hlášení pořadí ve frontě
    Informujte volající zákazníky o jejich aktuální pozici ve frontě, ať vědí, kdy budou spojeni s operátorem kontaktního centra.
  • Instalace již od 2 agentů
    2N® Contact Centre Solution je dostupné již od 2 operátorů, a je tak ideálním řešením i pro menší společnosti.
  • Monitoring hovorů, operátorů a kampaní
    K dispozici jsou manažerské přehledy o hovorech, statusech, operátorech a různých kampaních, které můžete filtrovat dle projektů.
  • Vyhodnocení efektivity a vytížení operátorů
    Díky detailním statistikám snadno vyhodnotíte efektivitu kontaktního centra z pohledu operátorů, kampaní či hovorů.
  • Obsluha přes webové rozhraní
    Aplikace 2N® Contact Centre Solution je přístupná přes webové rozhraní a nabízí snadné ovládání i pomocí tabletu či mobilního telefonu.
  • Snadná, jednorázová instalace
    Díky webovému rozhraní odpadá nutnost vícenásobné instalace. Po krátké instalaci mohou kontaktní centrum hned využívat všichni operátoři.
  • Nahrávání hovorů
    Všechny hovory můžete nahrávat dle vašich potřeb a ukládat je na paměťovou kartu či síťový disk.
Ukázat více

Kam prodávat

2N® Contact Centre Solution využijete napříč veřejným i soukromým sektorem. Pomůže vám zvýšit bezpečnost a zlepšit každodenní život. Vyberte si oblast vašeho zájmu.
Vzdělávání
Zdravotnictví
Zábavní průmysl
Státní správa & veřejný sektor
Komerční & korporátní sektor
Rezidenční trh
Doprava & skladování
Maloobchod
Průmysl & výroba
Utility

Technické parametry

PC nebo virtuální stroj, min. požadavky:
64-bit processor
Min. 4GB RAM (operační paměť)
Min 100GB HDD (pevný disk)
2N® NetStar Hardwarová platforma
Ukázat více

Dokumenty

Technická dokumentace
Marketingové materiály
Chci vědět více