ŽÁDOST O SERVIS ZBOŽÍ

Požádejte o záruční nebo pozáruční servis zboží.

Identifikace zákazníka


Identifikace zboží

Typ a název zboží uveďte prosím co nejpřesněji. Např. interkom 2N® Helios IP Verso.
Sériové číslo najdete na zadní straně produktu. Pokud ho nemůžete najít, uveďte místo něj prosím objednací číslo produktu.
Uveďte prosím číslo faktury nebo číslo pokladního dokladu.
Náklady na dokompletaci a pozáruční opravu hradí zákazník.



Důležité upozornění

Pro přijetí zboží k záručnímu či pozáručnímu servisu si pomocí tlačítka níže vygenerujte vyplněný servisní list ve formátu PDF. Vytištěný servisní list pak spolu se zbožím zašlete na servisní oddělení 2N na adrese Pod Vinicí 2028/20, 143 00 Praha 4, Česká republika.