27.01.2016 Firma

Nový vizuální styl 2N

S počátkem roku jsme se naplno vrhli do implementace nového vizuálního stylu 2N. Hlavním cílem bylo omlazení grafické identity a srozumitelnost komunikace. Nečekejte žádnou revoluci, značka 2N stojí již dlouhá léta na pevných základech. Některé detaily bylo ale přeci jenom potřeba osvěžit a omladit.

Na co konkrétně se tedy můžete těšit? Logo zůstává, ale dovolili jsme si jej “pročistit”. 2N již není jen o telekomunikačních řešeních, jdeme dál. Nabízíme technologie, které mění život. Proto jsme z vizuální podoby loga odstranili slovo „telecommunications“. 

Dále jsme se zaměřili na písmo. Zvolili jsme jednu, pro nás typickou znakovou sadu. Tu budeme uceleně používat ve všech materiálech a marketingových kanálech … od vizitek, přes digitální média až po produktové materiály a obaly. 

Proměnou v následujících měsících projdou i naše webové stránky. Ale tady můžete očekávat změny větší. Dostanou nejen novou tvář, ale zásadně zjednoduší orientaci a samoobslužnost pro všechny typy našich zákazníků. K požadovaným informacím se tak každý dostane snadněji a rychleji bez ohledu na to, zdali přichází ze stolního počítače, tabletu či mobilu. 

Věříme, že se vám naše nová firemní identita bude líbit stejně jako nám a brzy se s ní ztotožníte.