07.10.2020 Software

Už žádné nekonečné hledání volných zasedaček

Vaši zákazníci už nemusí složitě zjišťovat, která konferenční místnost ve firmě je právě volná. Stačí se podívat na displej odpovídací jednotky 2N® Indoor Touch 2.0 a mají jasno. Jak to funguje?

Do jednotky 2N® Indoor Touch 2.0 je potřeba nejdříve nahrát jednorázovou licenci. Po zapnutí funkce 2N® Meeting Room se 2N® Indoor Touch 2.0 automaticky deaktivuje pro volání. A pak už jen stačí nainstalovat zařízení ke dveřím zasedačky. Pohledem na displej uživatel jednoduše zjistí, kdy bude místnost volná. To mu mimochodem napoví i barva podsvícení loga 2N umístěného v dolní části displeje. Zelená signalizuje volno, červená obsazeno a oranžová znamená, že systém čeká na potvrzení schůzky prvním příchozím. A pokud má uživatel štěstí a v zasedačce právě nikdo není, může si ji hned na místě zarezervovat.

Aplikace 2N® Meeting Room je součástí nového FW 4.3 pro 2N® Indoor Touch 2.0. Uživatelé ji snadno synchronizují se sdíleným kalendářem platforem Microsoft Office 365, Microsoft Exchange, Google Gmail nebo Zimbra. A přizpůsobit si mohou i vzhled. Jednoduše přidají název konkrétní zasedačky, logo společnosti či jiný obrázek. Ocení i další doplňky jako datum, čas nebo informace o aktuálním počasí. 2N® Indoor Touch 2.0 s aplikací 2N® Meeting Room je možné umístit i dovnitř konferenční místnosti. Tam bude účastníkům připomínat, kolik času jim zbývá do konce probíhající schůzky.

Usnadněte svým zákazníkům život ve firmě a nabídněte jim řešení s 2N® Meeting Room aplikací.

Objednat aplikaci 2N® Meeting Room pro 2N® Indoor Touch 2.0