18.12.2019 Software

Naše odpovídací jednotky obstarají i volání o pomoc

Máte na stole projekt, kde řešíte nouzovou komunikaci? Zajistěte bezpečnost obyvatel nabídkou 2N® Indoor Talk a 2N® Indoor Compact s připojením na nouzové tlačítko.

O možnosti připojení zvonkového tlačítka umístěného u dveří do bytu s odpovídací jednotkou 2N už víte. Co vám nově s firmwarem 2.28 přinášíme je, že nyní si místo zvonkového tlačítka můžete vybrat tlačítko nouzové. Čím je tato možnost jedinečná?

Předpokládáme, že toto tlačítko rezident využije v případě nouze, jako je ohrožení na zdraví. Proto jsme nastavili, že při jeho zmáčknutí se přeruší případný probíhající hovor, aby mohl být okamžitě připojen hovor nouzový. Ten má totiž nejvyšší prioritu. Administrátor si vybere, na jaké zařízení má tento hovor směrovat.

Uveďme si to na příkladu rezidenčního domu s pečovatelskou službou. Rezident zmáčkne nouzové tlačítko, které je vhodně nainstalováno, například u jeho lůžka. Toto tlačítko je připojené na 2N® Indoor Talk, který má rezident kdekoliv ve svém apartmánu. Ihned začne hovor s místností pečovatelek, které hovor přijmou na zařízení 2N® Indoor Compact. Nemusí se však nutně jednat o volání mezi odpovídacími jednotkami. Stejně tak může být hovor směrován na IP telefon nebo na 2N interkom v lokální síti.

Mysleli jsme ale i na případy, kdy je potřeba o nouzové situaci informovat osobu v jiné budově. Stačí, aby byly obě 2N zařízení připojené do sítě přes službu My2N cloud. Navíc destinací, na které se rezident dovolá, může být až 16.

Neváhejte a stáhněte si nový firmware 2.28 pro 2N® Indoor Talk a 2N® Indoor Compact.

Je tato nová funkce řešením vašich otevřených projektů?

Splňuje požadavky rezidenčních domů s pečovatelskou službou, domovů pro seniory a nemocnic? Kontaktujte naše obchodníky. Poradí vám s celým řešením.

Kontaktovat