Call Centrum pro výtahy

Efektivní monitoring 24/7

Call centrum pro výtahy je softwarové řešení pro komplexní správu nouzových výtahových komunikátorů. Kromě toho vám tento software umožní i obsluhu alarmových a kontrolních volání. Získáte tak nejen detailní přehled o všech hovorech z výtahu, ale i možnost jejich archivace. Rovněž nechybí ani export dat pro přípravu např. reportů pro zákazníky. Využijte naše řešení a vytvořte si vlastní monitorovací centrum výtahů za cenově výhodných podmínek.

Produktové highlighty:

2N call centrum je čistě softwarové řešení pro výtahy. Využívá VoIP připojení, a proto nevyžaduje pro své fungování žádný specifický hardware.

Mám zájem o tento produkt
Softwarové řešení Call centrum pro výtahy

Doporučené hardwarové požadavky

  • OS:
    Microsoft Windows 8 / 8.1 CZ, Microsoft Windows 7 SP1 CZ, Microsoft Windows Vista SP2 CZ, Microsoft Windows Server 2012 (R2) Standard, Microsoft Windows Server 2008 R2 SP1 Standard
  • CPU:
    Ekvivalent Intel Quad Core i7 3,4 GHz
  • RAM:
    16 GB
  • HDD:
    500GB
  • LAN:
    Gigabit Ethernet (GLAN)
  • Ostatní
    Dedikovaná zvuková karta (Velmi důležité!)
    Dedikovaná grafická karta

2N® Lift8 Server

  • pro instalaci potřebuje alespoň 250MB volného místa na disku.

VoIP účty k telefonním službám

    
K provozování webu 2n.cz používáme tzv. soubory cookies, které nám pomáhají zajišťovat lepší uživatelskou funkčnost stránek. Dalším prohlížením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. To můžete kdykoli změnit v nastaveních vašeho prohlížeče.