Call Centrum pro výtahy

Efektivní monitoring 24/7

Call centrum pro výtahy je softwarové řešení pro komplexní správu nouzových výtahových komunikátorů. Kromě toho vám tento software umožní i obsluhu alarmových a kontrolních volání. Získáte tak nejen detailní přehled o všech hovorech z výtahu, ale i možnost jejich archivace. Rovněž nechybí ani export dat pro přípravu např. reportů pro zákazníky. Využijte naše řešení a vytvořte si vlastní monitorovací centrum výtahů za cenově výhodných podmínek.

Produktové highlighty:

2N call centrum je čistě softwarové řešení pro výtahy. Využívá VoIP připojení, a proto nevyžaduje pro své fungování žádný specifický hardware.

Mám zájem o tento produkt
Softwarové řešení Call centrum pro výtahy

Monitorovací centrum

Monitorovací centrum

Jedná se o ucelené řešení pro kompletní správu alarmových a kontrolních volání. Každý uživatel v systému má přiřazenou roli. Technik např. spravuje výtahy a zakládá nové pomocí softwaru 2N® Lift8 Control Panel. Agent zase obsluhuje alarmová volání pomocí aplikace 2N® Lift8 Communicator. Vše je spravováno na 2N® Lift8 Server. Jedná se o komplexní softwarové řešení call centra s využitím VoIP komunikace přes SIP protokol.

    
K provozování webu 2n.cz používáme tzv. soubory cookies, které nám pomáhají zajišťovat lepší uživatelskou funkčnost stránek. Dalším prohlížením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. To můžete kdykoli změnit v nastaveních vašeho prohlížeče.