2N® NetStar SW

Nákladově efektivní řešení telefonního systému

2N® NetStar SW je nástroj určený pro efektivní řešení firemní komunikace. Splňuje vlastnosti IP pobočkové ústředny, virtuální ústředny i interkomového serveru. Nahrazuje tradiční hardware ústřednu. NetStar software stačí pouze nainstalovat na své PC a začít telefonovat. Využívá počítačovou síť, tudíž nevyžaduje zvláštní telefonní rozvody.  

Produktové highlighty:

2N® NetStar SW nahrazuje tradiční hardware telefonní systémy. Snižuje nejen pořizovací náklady, ale i dobu implementace. Navíc vám umožní možnost připojit stávající IP telefony bez nutnosti pořízení konkrétních typů telefonu.

Mám zájem o tento produkt
2N® NetStar SW

2N® Contact Centre Solution

Nejmenší kontaktní centrum na světě

Softwarová aplikace 2N® Contact Centre Solution slouží k monitorování a dohledu nad kontaktním centrem. Manažer může sledovat stavy jednotlivých operátorů a kampaní z hlediska jejich efektivity, a to nejenom na počítači, ale i na tabletu či smartphonu. Jelikož se jedná o webové řešení, odpadá nutnost vícenásobné instalace a k údajům z kontaktního centra lze přistupovat odkudkoliv.

Statistiky mohou být sledovány ze 4 pohledů – z pohledu statusů operátorů, kdy může supervizor sledovat délku hovorů či pauz jednotlivých operátorů, z pohledu projektů, kde sleduje efektivitu jednotlivých kampaní a z hlediska operátorů a jejich vytíženosti či jednotlivých hovorů. 

2N® Contact Centre Solution pro monitorování hovorů

2N® NetStar Records Manager

Přehledná filtrace nahraných hovorů

2N® NetStar Records Manager slouží pro jednoduchou správu a rychlou filtraci nahraných hovorů dle různých kritérií, např. čísla (volaného i volajícího), data a času. Aplikace navíc umožňuje i nahrávání a následnou správu video hovorů z 2N IP interkomů. Ty musí být registrované k systému 2N® NetStar, který plní funkci SIP Proxy.

Každý uživatel uvidí ihned po přihlášení do systému nahrávky svých hovorů a dle přiřazených uživatelských práv případně i nahrávky hovorů ostatních uživatelů (např. administrátor). Nahrávky si bude moct nejen přehrát v internetovém prohlížeči, ale i okomentovat přímo ve webovém prostředí  aplikace 2N® NetStar Records Manager nebo stáhnout např. do svého počítače pro další použití.

Uživatelé dále ocení, že pro všechny komunikační systémy 2N® NetStar s firmwarem verze 4.1.X a vyšší postačí pouze jedna aplikace 2N® NetStar Records Manager. Po nainstalování na serveru se do ní každý uživatel bez problémů přihlásí přes konkrétní URL v internetovém prohlížeči. Podmínkou fungování je funkční internetové připojení.

Pro získání cenové nabídky se prosím obraťte na svého obchodního zástupce.

2N® NetStar Records Manager pro filtraci nahraných hovorů

2N® NetStar Assistant

Efektivní práce s vaším uživatelským účtem

2N® NetStar Assistant je osobní uživatelské rozhranní každého uživatele 2N® NetStar. V přehledném webovém prostředí můžete sledovat historii vašich hovorů, pustit si nahrávku vašich hovorů, stejně tak si nastavovat uživatelské profily anebo posílat či přijímat SMS zprávy. 

V 2N® NetStar Assistantu si snadno nastavíte přesměrování hovoru či aktivujete službu Mobility Extension. Pokud je 2N® NetStar použit jako komunikační systém v hotelovém zařízení, můžou být součásti aplikace 2N® NetStar Assistant i hotelové služby.

2N® NetStar Assistant - Váš uživatelský účet
    
K provozování webu 2n.cz používáme tzv. soubory cookies, které nám pomáhají zajišťovat lepší uživatelskou funkčnost stránek. Dalším prohlížením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. To můžete kdykoli změnit v nastaveních vašeho prohlížeče.