2N® Contact Centre Solution

Nejpřístupnější kontaktní centrum na světě

2N® Contact Centre Solution je ideální řešení kontaktního centra pro malé a střední firmy již od 2 operátorů, které se skládá ze softwarové aplikace a hardwaru na platformě 2N® NetStar. Kontaktní centrum od 2N využijí nejenom společnosti se zákaznickými linkami, ale též jakékoliv servisní či kontaktní oddělení, help desky a dispečinky. Tedy všude tam, kde je potřebná distribuce a monitoring příchozích hovorů.

Produktové highlighty:

Softwarová aplikace 2N® Contact Centre Solution je přístupná přes webové rozhraní a nabízí vysokou škálovatelnost a jednoduchou možnost rozšíření o další operátory, které lze přidávat po jednom. Tím nejenže výrazně ušetříte náklady, ale postavíte si i řešení na míru přesně dle Vašich potřeb. Navíc jsou k dispozici manažerské přehledy o hovorech, statusech, operátorech a různých kampaních, které můžete filtrovat dle projektů kontaktního centra.

Mám zájem o tento produkt
Softwarová aplikace 2N® Contact Centre Solution

Využití SW aplikace 2N® Contact Centre Solution

Kontaktní centrum

Obchodní společnost poskytuje svým zákazníkům služby technické podpory ve více jazycích a napříč širokým produktovým portfoliem. Směrování dotazů se řídí konkrétním produktem i jazykem volajícího, respektive dle jeho mezinárodní telefonní předvolby (např. zákazníka z Francie odbaví francouzsky mluvící technik).

Využití SW aplikace 2N® Contact Centre Solution poskytuje nejen přehledné grafické zobrazení aktuálního vytížení techniků a linek v jednotlivých skupinách, ale i přehled špiček v provozu kontaktního centra. Manažer tak má možnost dle získaných informací efektivně rozdělit techniky do skupin a distribuovat hovory mezi operátory kontaktního centra dle potřeby.

    
K provozování webu 2n.cz používáme tzv. soubory cookies, které nám pomáhají zajišťovat lepší uživatelskou funkčnost stránek. Dalším prohlížením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. To můžete kdykoli změnit v nastaveních vašeho prohlížeče.