2N® Access Commander

Přístupový systém za 10 minut

2N® Access Commander je profesionální přístupový systém založený na IP technologii. Jeho hlavní výhodou je jednoduché a intuitivní ovládání. Snadno ho zprovozní nejen zruční technici, ale i lidé bez jakýchkoli zkušeností s instalací a nastavováním přístupových systémů. A to dokonce bez absolvování náročných školení či studování složitých manuálů. 

Produktové highlighty:

2N® Access Commander je však více než jen nástroj pro kontrolu přístupu do vašeho objektu. Jeho nespornou výhodou je i to, že má v sobě zabudovaný modul docházky. To znamená, že vy tak jednoduše získáte dvě řešení v jednom a nebudete muset investovat do dalšího systému pro evidenci pracovní doby vašich zaměstnanců.

Mám zájem o tento produkt
2N® Access Commander - Efektivní správa přístupových systémů

Datum Název Velikost Typ Stáhnout
17.05.2016 Software 2N® Access Commander - produktový leták (CZ) 164.71 kB PDF
Datum Název Velikost Typ Stáhnout
10.06.2015 2N® Access Commander - prezentace (CZ) 2.21 MB PPTX
Datum Název Velikost Typ Stáhnout
24.08.2016 2N Plugin pro XProtect® Access - 1.2.0.0 567.99 kB ZIP
29.07.2016 Software 2N® Access Commander v1.5.0 641.20 MB OVA
Datum Název Velikost Typ Stáhnout
21.09.2016 Software 2N® Access Commander - Uživatelský manuál (CZ) - LINK
Features in version 1.5.0:
* IMPORTANT: Licence is now based on serial number of any 2N® Helios IP intercom or 2N® Access Unit managed via 2N® Access Commander - all previously generated licenses (based on “Computer ID”) need to be re-generated during next 3 months after upgrade to this version! Please contact your distributor to obtain new license file.
* Totally new design of web interface (Google Material Design)
* Integration with Milestone XProtect® Access – access logs from 2N® Access Commander are interconnected with video from monitoring cameras in one powerful interface (Milestone XProtect Client)
* Integration with Active Directory (LDAP support) - licensed feature!
* Device monitoring board – real-time monitoring of connected devices (SIP proxy registration, Tamper alarm, Forced door, Audio Loop test and several others)
* Email notifications – different types of alarms and errors occurred on connected devices
* Time profiles can have multiple intervals
* Global search in the system – easy way how to find users, devices, groups or zones from any place in the system
* Public REST API documentation for 3rd party integration
* New access event types added to system logs – audio test failed, noise detected, tamper switch activated, forced door, too long opened door, etc.
* Public holidays are reflected in created Access rules
* System log filtering
* New user´s privilege added to the system – user who can manage access rules


Improvements in version 1.5.0:
* Major visual improvements in Attendance module
* Employee ID for 3rd party system integration
* Possibility to temporarily disable selected devices
* Global CSV export for attendance records
* We made over 370 improvements
    
K provozování webu 2n.cz používáme tzv. soubory cookies, které nám pomáhají zajišťovat lepší uživatelskou funkčnost stránek. Dalším prohlížením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. To můžete kdykoli změnit v nastaveních vašeho prohlížeče.