2N® Attendance System

Efektivní evidence pracovní doby

Softwarová aplikace 2N® Attendance System je určena pro sledování a správu docházky zaměstnanců menších a středně velkých firem. S její pomocí získáte dokonalý přehled o přítomnosti zaměstnanců ve vaší firmě a snadno tak vyhovíte legislativním požadavkům na sledování pracovní doby. Navíc nemusíte investovat do dalšího nákladného zařízení. K zprovoznění docházkového systému vám budou stačit interkomy z řady 2N® Helios IP se čtečkou karet, které již využíváte k zabezpečení vstupu do vaší firmy, a samozřejmě počítač.

Produktové highlighty:

Aplikaci 2N® Attendance System snadno nainstalujete na váš stávající počítač, který je přes síť LAN propojený s interkomy. Používání docházkového systému je velmi intuitivní a rychlé. Navíc ho získáte za příznivou cenu.

Mám zájem o tento produkt
Softwarová aplikace 2N® Attendance System

Evidence docházky

Evidence docházky

Malá firma má nainstalovaný jeden či více interkomů z řady 2N® Helios IP vybavený čtečkou přístupových karet. Potřebuje jednoduché zařízení pro evidenci docházky svých zaměstnanců, aby vyhověla legislativním požadavkům. Nechce investovat nemalé prostředky do sofistikovaného docházkového systému, a proto hledá jednoduché řešení bez nutnosti instalace dalšího zařízení.

Díky softwarové aplikaci 2N® Attendance System získala nástroj pro evidenci docházky svých zaměstnanců a má tak dokonalý přehled o přítomnosti i nepřítomnosti zaměstnanců na pracovišti či počtu odpracovaných hodin.

    
K provozování webu 2n.cz používáme tzv. soubory cookies, které nám pomáhají zajišťovat lepší uživatelskou funkčnost stránek. Dalším prohlížením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. To můžete kdykoli změnit v nastaveních vašeho prohlížeče.