2N® Attendance System

Efektivní evidence pracovní doby

Softwarová aplikace 2N® Attendance System je určena pro sledování a správu docházky zaměstnanců menších a středně velkých firem. S její pomocí získáte dokonalý přehled o přítomnosti zaměstnanců ve vaší firmě a snadno tak vyhovíte legislativním požadavkům na sledování pracovní doby. Navíc nemusíte investovat do dalšího nákladného zařízení. K zprovoznění docházkového systému vám budou stačit interkomy z řady 2N® Helios IP se čtečkou karet, které již využíváte k zabezpečení vstupu do vaší firmy, a samozřejmě počítač.

Produktové highlighty:

Aplikaci 2N® Attendance System snadno nainstalujete na váš stávající počítač, který je přes síť LAN propojený s interkomy. Používání docházkového systému je velmi intuitivní a rychlé. Navíc ho získáte za příznivou cenu.

Mám zájem o tento produkt
Softwarová aplikace 2N® Attendance System

Datum Název Velikost Typ Stáhnout
17.04.2014 Softwarová aplikace 2N® Attendance System – produktový leták (CZ) 723.15 kB PDF
Datum Název Velikost Typ Stáhnout
22.09.2016 2N® Attendance System - manuál v1.2 (CZ) - LINK
21.09.2016 Kompletní produktová podpora pro 2N® Helios IP - LINK
Datum Název Velikost Typ Stáhnout
19.05.2014 2N® Attendance System - licencing policy (EN) 693.96 kB PDF
New features

- Czech language
- Improved Win 7 and Win 8 support
- Better support for 2N Helios IP Verso
- Export of multiple users at once
- Several minor GUI improvements


New features

- Better export of user data
- Favicon for web
- Option to configure Attendance system from remote Helios IP Manager
- Distinguish check-in and check-out according to which card reader is used
- Multiple GUI cosmetic improvements
- Single file universal installer
- Display Device name of Helios IP instead of type
    
K provozování webu 2n.cz používáme tzv. soubory cookies, které nám pomáhají zajišťovat lepší uživatelskou funkčnost stránek. Dalším prohlížením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. To můžete kdykoli změnit v nastaveních vašeho prohlížeče.