Nová verze softwaru 2N® Access Commander 1.3.0

Začátkem prosince jsme uvolnili novou verzi softwaru 2N® Access Commander 1.3.0, která opět přináší řadu nových funkcí a vylepšení. Tentokrát jsme se zaměřili na úpravu uživatelských oprávnění v systému a zároveň jsme umožnili i správu vnitřních jednotek 2N® Indoor Touch.

10.12.2015

Jaké jsou tedy nové funkce, které našim zákazníkům v této verzi nabízíme?

  • Nová uživatelská oprávnění v systému – s ohledem na výsledky UX testování nabízíme nově uživatelům možnost detailněji specifikovat práva pro roli „Manager“. Ta může mít tři úrovně práv:
    • Manager s právem editovat docházku svých podřízených (typicky jde o managera, který vede svůj tým)
    • Manager s právem přidávat další uživatele do systému, přiřazovat jim přístupové karty, PIN kódy, telefonní čísla (např. recepční nebo zaměstnanec HR, který přijímá nové lidi do firmy)
    • Manager s kombinací obou výše zmíněných typů práv
  • Konfigurace vnitřních jednotek 2N® Indoor Touch – nyní již nemusíte obcházet všechny vnitřní jednotky v bytovém objektu a zdlouhavě je nastavovat přes dotykovou obrazovku. Stačí si zapnout 2N® Access Commander, připojit se k jednotce a nastavit ji přes webové rozhraní.
    Pozn.: Připravujeme i webové rozhraní pro 2N® Indoor Touch, které bude dostupné ve verzi softwaru 2.0 na přelomu ledna/února 2016.
     
  • Automatická synchronizace dat – již nemusíte po každé změně, kterou chcete nahrát do interkomu či přístupové jednotky, klikat na tlačítko „Synchronizovat“. Synchronizace se nově provádí automaticky na pozadí systému. Takže jakákoliv změna, kterou ve 2N® Access Commander provedete, se automaticky přenese do příslušných zařízení.
     
  • Export docházky do PDF – data si jednoduše převedete do PDF dokumentu, který následně můžete vytisknout a založit si jej do archívu. To ocení zejména firmy, které archivují data z docházky svých zaměstnanců.
     
  • Možnost vložit licenční soubor do systému již přímo ve Wizardovi - pomocníkovi při prvním nastavení.
     
  • Vzorový CSV soubor pro import uživatele - pokud chcete importovat uživatele do systému přes CSV soubor, tak v 2N® Access Commander naleznete nově vzorový soubor se všemi náležitostmi. Ten si můžete stáhnout, modifikovat jej dle svých potřeb a následně jej nahrát zpět.

Instalační balíček s novou verzí 2N® Access Commander je již dostupný přímo na našem webu, kde si jej můžete stáhnout. Pokud již máte 2N® Access Commander nainstalován a chcete jej pouze upgradovat na nejnovější verzi, uděláte to jednoduše prostřednictvím jeho webového rozhraní, a to v sekci „Nastavení – Aktualizace systému“.

    
K provozování webu 2n.cz používáme tzv. soubory cookies, které nám pomáhají zajišťovat lepší uživatelskou funkčnost stránek. Dalším prohlížením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. To můžete kdykoli změnit v nastaveních vašeho prohlížeče.